ik heb wel intresse wat zijn de kosten.
Posts by ssjharry
-
-
-
Gangstawar wat voor software gebruik jij
-
je moet iets unieks gaan bedenken voor het menu hoe unieker hoe meer mensen je trekt of hoe beter voor je verkoop.
-
mischien ook nog effe een fotootje erbij om het af te maken
-
yup ik zie dat ook8-)
-
ja dat pokemon source hoor ik vaker dus wat is dat
-
geert wilders zegt wat wij alleen maar durven te zeggen en is ook niet bang om tegen iemand in tegaan.
1 nadeel is dat als hij zo doorgaat hij mischien eindigt als pim fortuyn -
-
ik zou nieuw kopen als dan weet je wat hij allemaal kan want dat staat er altijd bij en er zit garantie op.
-
hij heeft het erover dat tunegame.nl eerst dutchstreets was en dat hij de leden zelf heeft verdiend en niet dat hij het gestolen heeft.
[offtopic]lees de volgende keer gewoon het bericht eerst goed door.[/offtopic]
-
dze gme stond toch eerst op dutchstreets.nl of is dat niet deze game zowel dan zitten er nog veel bugs in.
weetniet zeker maar als iemand het weet zeg e effe
-
speelt kracht ook
-
ik heb gekeken dit is gewoon de devana source met een lay-out pack die je erbij kon downloaden
-
ik zou wel helpdesk medewerker willen worden ik heb een tijd lang geholpen op gratisscripts.net.
maar toen is de eigenaar ermee gestopt en zocht dus weer verder.een paar punten.
.ik zet me volledig in.
.kan heel goed ABN.
.blijf altijd netjes (kwa taalgebruik).mvg, ssjharry
-
Ts reageert ook nie meer
-
-
ja avg laat die melding bij mij ook zien
-
Citaat van YVMdesign
als je wolfteam download en hebt gegamed is die veel beter dat is pas een hardcore game -
ja maar geen criminals game ofzo.
dus geen games nah dan vind ik het nog best wel duur neem dan gewoon een pakket van Willem(als goed is heet hij zo anders effe verbeteren)dat is goedkoper beter en OOK voor crimes