bump waard(L)
Posts by ssjharry
-
-
[offtopic]Dat is hij zeker waard[/offtopic]
heb je mischien wat screenshots of is het nog geheim
-
of je download photoshop(trial of koop volledige of .....) kun je het ook zelf doen en bespaart je een belletje
-
kun je gewoon zelf doen met photoshop 7 en heb je die niet download de trial
-
ok nice wat heb je voor 1
derby,aprilia,honda,yamaha,orion
-
wat is je setup
en heb je voor de zekerheid een begrenzer erop.
ik wel euro begrenzer niveau 3 -
ik heb
80cc polini maxtuned
malossi druk en trekveren
yasuni c21
carter max tuned
stage 6 24mm d schuif carb.
malossi overrange
hpi 06
YSS 330 mm gasveer
in en uitlaat poorten getuned enzo.
malossi vl14 membraam
twin air power filter
malossi poulies en half poulies.
afgesteld en tuned op snelheid.frame is standaart niks mee gedaan en had de kappen er gewoon weer opzet
-
die scooter is een 80cc max tuned sprinter die ik aan het testen was en het lag ook niet aan de vertanding maar ome agent geloofde het wel
@killingdevil
nee ik had een fout gemaakt en wist dat ook wel en was het vergeten te vragen maar heb ook geen bij -
Patrick
ok 70 euro is best wat.ja die vent had er geen verstand van dus ik lulde zo van heb hem net gekocht en nu is er wat met mijn vertanding waardoor hij harder gaat(xD)domme agent
-
goedenavond cp'ers ik ben net aangehouden op mijn scoot hij was opgevoerd en ging langs hun met 130km/h
daar kon ik me nog een beetje pro uitlullen.
maar kreeg wel een boete voor geen id.Weet iemand hoeveel het kost als je geen id kunt tonen.
mvg,ssjharry
-
@stan
ziet er mooi uit die layout -
je krijgt pop ups met windows explorer? heb ik ook gehad en ik bleek een advertisment software (virus)te hebben gedownload (heb ook windows 7) maar bij programma wijzigen en verwijderen staat hij wel.
zo niet dan moet je het zeggen.
-
je moet het via antet.php doen als goed is weet niet meer zeker
-
gebruik FL studio hij is duur maar via pm kan ik je wat linkjes geven.
-
nee ik zoek een soort portofolio achtige source
-
goedendag cp ers mijn neef heeft een vrije tijds hobby en dat is het reviseren, tunen en opvoeren van brommers en scooters maar omdat hij erg veel klanten krijgt wou hij een website hebben.
maar wat voor soort script kan ik hier voor gebruiken het moet een portfolio achtig iets worden.alvast bedankt.
mvg, ssjharry
-
http://cgi.ebay.co.uk/Philips-…kid%3D8122158724660627593
iets meer dan 250 euro -
joshua is best goed bezig ik had een off-topic reactie en die werd meteen verwijderd (kreeg direct pb dat hij verwijderd was) dat vind ik goed hij zit er dus boven op.
joshua ga zo door:cheer:
-
-