Posts by ssjharry

ik heb nog wel een idee mischien klinkt hij onnozel.

je koopt het slechtste huis wat dat is het enigste dat je kan kopen.
    en dan krijg je mischien 100 per uur (doordat je kweekt ofzo)
    en als je je huis uitbouwd per lvl kun je verschillende opties kopen waardoor je meer geld per uur krijgt.

2: dat je kan trainen voor org crime ofzo dat dat dan steeds makkelijker gaat.

ja ik ga morgen na school even naar lucky seven die zit 15 km van mijn huis(kan ik mooi mijn nieuwe aanwinst uit testen)
    En dan vraag ik of ze een paar voorbeelden in kleur willen doen.

Citaat van Lodewijk

Over het algemeen vind ik het raar staan als de leestekens ontbreken. In andere talen staan de leestekens er namelijk wel gewoon, en laten we voor ??n keer nou eens gezellig universeel doen met z'n allen.

Ik vind het raar dat ze dit soort dingen nog (durven te) veranderen.

Edit: ik lees net dat BIN staat voor Belgisch Instituut voor Normalisatie; logisch dat ik het in Nederland dan nog niet gemerkt heb.

nederland moet altijd weer een andere weg inslaan

die weten dat wel maar je word het aangeleerd via de oude normen omdat nederlands zovaak veranderd en dat het met tekens veel beter leest

Citaat van W0utR

Laat hem in het roze doen, dan word hij nog mooier :x

dat zou kunnen ja maar dat doe ik niet.

ik weet niet of hij in kleur leuker is ik zal het eem gaan bekijken.

ja deze tattoo vond ik wel mooi als eerste tattoo.

en met een paar aanpassingen is hij nog mooier.
    maar ik post wel als het eindresultaat op mij zit(xD)

Citaat van Jannick

Hoe oud ben je? Waarom zou je een tattoo willen laten zetten? Waar staat een pitbull in jouw ogen voor?

@Hieronder Mooi zo; een pitbull word bij mij geassocieerd met de hardcore scene. Als dat je reden was, dan had ik het ten zeerste afgeraden. ;)

wat is er mis met hardcore dan dat is een muziek soort wat velen niet snappen.
    terwijl er niks mis mee is jullie doen zo bruut over gabbers maar kijk eens naar hippies die vinden mensen normaal want hippies enzo doen niks terwijl zei degene zijn die nederland naar de ondergang brengen met hun uitspraken en demonstraties waar altijd ME bij moet komen.

Sluit dit topic maar ik heb all een plaatje en het word me te kinderachtig:slotje:

ik heb al bijna een half jaar over een tattoo lopen nadenken of ik het zal doen en of ik het mooi vind maar ik heb nog geen plaatje.
    want er zijn zoveel mooie tatoos enzo dat ik kan niet kiezen

ik ben 19 jaar en een pitbuul staat in mijn ogen voor een lieve hond met veel kracht(bedoel daar niet die honden gevechten mee want is gewoon dieren mishandeling)

goedendag allemaal ik wou binnenkort een tattoo van een pitbull laten zetten maar weet niet wat voor tattoo 1 met tribal of in kleur.
    heb ook op google gekeken maar daar stond te veel op om uit te kiezen.

Mijn Vraag is wat is een mooie pitbull tattoo post hem hier als je er 1 hebt.

mvg, ssjharry