ja doe maar
Posts by ssjharry
-
-
CP
word ook steeds slechter:@
want zoals skynet zei hij moet het eigenlijks gewoon doen
[offtopic]@skynet:CP zwaar ongeschikt[/offtopic]
-
@Dmp_x
kan ook maar als hij hem gratis vrijgeeft kun je binnen de korste keren zien wie php enzo kan en wie niet dan heb je de normale crime-killer source en mensen die php enzo weten hebben hem al uitgebreid enzo. -
of je haalt de paar bugs uit vendetta source zodat beginners een complete goedwerkende source hebben.
kunnen ze zelf aan de beveiliging werken. -
[offtopic][/offtopic]
Citaat van F.RemoryMet men oude en nieuwe account had ik meeste posts (c)
dat zal dan wel zo wezen dan zouden het vast spam post wezen zoals je nu al een tijdje doet(xD)[/offtopic] -
-
ik ben ook minderjarig maar he hem ook niet of mijn ouders.
-
-
-
mooie 1ste desing maar 1minpuntje.
het haar ziet er een beetje stijf en houterig uit.
vergeleken met de rest is dat niet zo mooi.6.5/10 ga zo door met profiel designs:cheer:
-
ja in de config van vendetta zitten een paar foutjes maar als je een beetje kennis hebt(je hoeft maar een beetje kennis te hebben om het op te lossen)dan zijn de fouten zo weg.
[offtopic]steeds meer mensen denken dat alles voor hun word gedaan en doen daarom zelf niks meer:([/offtopic]
-
o wacht ik vergeet ook nog iets
rumbones.
dat zijn chocolaatjes mt rum erin(L)
-
@DPM-x
nice scriptje hoor.
helemaal voor de mensen die lui zijn of niks kunnen en natuurlijk is het bedrag mooi.luister niet naar de mensen die hier zeuren.
die van blabla blabla ik kan het ook maar jij post het voor leden die het niet kunnen.ga zo door:cheer:
-
Milka chocola met caramel erin die zijn verslavend(L)
-
je mag alles gebruiken en veranderen aan de source alleen de flash bestanden zijn illegaal.
-
ja echt wel(xD)
-
yup dat is waar
-
-
elke zaterdag avond om half 11 is hij op comedy central te zien (ook nieuwe shows)
-