pc kast van yours
speakers van yours
monitor 23 inch prolite hd
muis toetsenbord yours.
dit is de pc van mijn ma mijne moet ik nog inelkaar zetten maar de onderdelen moeten eerst binnen komen.
pc kast van yours
speakers van yours
monitor 23 inch prolite hd
muis toetsenbord yours.
dit is de pc van mijn ma mijne moet ik nog inelkaar zetten maar de onderdelen moeten eerst binnen komen.
ikke niet ben @coffeshop in drachten geweest:D
moi dit is de eerste reactie dus hou het direct snel GA 's nachts gamen bfbc2 of cod mw2 (cod mw 2 niet die zuigt:P)
dan kun je sneller ranken want die amerikanen die nu gamen zijn echt kansloos echt afgeshreven volk kwa gamen.
maar de chinezen gamen nu ook best goed
az ja dat is zo
az
dat hardcore/hardstyle word op 17de gedraaid en de 18de is meer club music enzo
hallo cpers ik wou wel eens weten wie er 17 juli en 18 juli naar free festifal gaan.
er word voornamlijk hardcore en hardstyle gedraaid.
mvg,ssjharry
http://static.thepiratebay.org/ea_response.txt
deze reactie blijft mooi.
het zou heel lang en miljoenen dollars kosten op RPB offline te krijgen dat lukt ze niet zomaar
ik ben geslaagd voor mavo:)
ja k ook
ja en ik heb er zelfs nog een game van voor de nintendo 64:$
wtf?
zometeen de hele scooby doo gang hier.
jippie(L)(L)(L)
ja hea dus ik dacht fout ik hoor de laatste tjd andere communities ook over het niveau van cp en dat is niet allemaal positief
ik zei toen us een keer K.Rens is nooit online en toen ik op submit klikte was hij online dat was vaag joge:O
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 15.06.10 01:40:48:
wij op cp worden steeds slimmer:D of daalt het niveau hier8-)
@project B
mensen zoals lars moet je niks tegen zeggen stoppen ze vanzelf wel:sst:
@Project B
relax een beetje lars weet niet waar hij over praat.
maar de hoofddoek is niet alleen het geloof hoor,
de hoofddoek heeft ook een andere functie,ze wonen in warme landen waardoor de hoofddoek voor de vrouw ook werkt als petje daar dragen de mannen een soort keppeltje alleen ben ik daar de naam van vergeten.,:}
ik concludeer niet dat hij aan het huilen was vanwege de bonus hij most bijna huilen omdat hij hoorde dat minder dan 1/3 van de cda mensen op het cda hebben gestemd
Citaat van stanBuiten de politiek om kan hij veel meer gaan verdienen hoor, hij is alleen teleurgesteld.
nee hoor hij verdiend niet meer zoveel alleen rentenieren is wat hij gaat doen want hij ging er helemaal mee stoppen behalve als de cda echt zijn hulp nodig had kwam hij weer terug.
@lars
zoals stan zei onderbouw je mening met argumenten.
ik hou ook niet van boerkas OMDAT wij geen capouchon opmogen in de winkel want ze kunnen onze gezichten niet zien en hun hebben de boerka op en zien hun gezichten dus ook niet maar dat vind niemand erg.
wel geniaal was toen balkenende op tv zei dat hij ging aftreden als hij verloor en dat een paar uur later aftrad omdat hij verloor hij en zijn vrouw moesten bijna janken.(ze zien nu al die bonussen voorbij gaan)
IK heb op de PVV gestemd.
waarom: omdat balkende heeft laten zien dat de staatskas dus wel leger kon.
Job cohen:die vent knijp de ogen dicht waneer marokanen een vrouw van 47 jaar anvallen.
dus ja de rest boeiede me niet dus werd het wilders en zijn team.
------------------------------------------------------------------
Soldaat van het witte rijk:p
------------------------------------------------------------------