Posts by ssjharry

hoe weet je dat het exact hetzelfde is mischien heeft hij deze gezien en geprobeert en gedacht di kan veel beter en heeft zelf 1 gescript.
    en als darkcoding onschuldig is kan hij ook een stukje code laten zien.
    dat geeft bewijs.

Cijfer 1/10: 6
    Pluspunten: de menu
    Minpunten:achtergrond vind ik irri maar dat is mijn mening dus trek je daar maar niks van aan(a)
    Tips: voor mij tog die achtergrond die style vind ik persoonlijk niks:$
    evt waarde: 7 euro ofzo

[offtopic]@terror als je je post count omhoog wil doe het niet hier.
    hier probeert iemand zijn lay-out te raten en als die gene het net iets beter doe dan jou moet je niet direct met beschuldigingen komen bewijs het eerst maar en Joey heeft bewijs dat hij het zelf heeft gedaan.[/offtopic]

ik ga een week met mijn pa naar zweden omdat hij zegt dat daar lkkr wijven rondlopen(a).

en met mijn ma ga ik een week naar center parcs hier gewoon in NL

Citaat van ProjectB

Waarom zeg je dan liefst gratis:S Dat betekent dat je wel een budget hebt, maar liever gratis. In ieder geval succes met je zoektocht verder....

PS waarom wil jij altijd alles gratis, niet alles in het leven is gratis vriend^o)

EDIT: Voor de mensen die zijn budget willen weten; de beste man heeft een ultieme budget van ?1,50 en dan ook nog eens op zijn GSM! Ik zou het gelijk doen (not)!

[offtopic]1 ding is gratis die domme zon die alles moeilij maakt(xD) kut weer[/offtopic]

Aan wat ben je verslaafd? was verslaafd aan harddrugs

Hoe lang ben je hier al verslaafd aan? ik was 2 jaar lang verslaafd

Sinds je hoeveelste jaar ben je hier verslaafd aan?vanamijn 14de

Heb je wel eens geminderd, dus was het eerst erger?ik ben nu bijn a een jaar clean:D

Hoe vaak heb je geprobeerd te stoppen?heel vaak.

Hoe lang duurde je langste stop?nu bijna een jaar

Zou je graag willen stoppen?ik ben ermee gestopt ik ging er kapot aan (verkeerde vrienden)maar tot nu toe gaat alles goed(a)

het is een rap script wat ik wil unbuggen om mijn php kunsten te vergroten dus een gratis host is eerst goed genoeg.

als ik een source (home-made of gekochht online heb dan koop ik een host enz)

welke gratis host kan ik het best nemen want de 1 zegt v3 host is slecht de ander zegt het is goed en bla bla bla.

dus graag jullie mening en welke free host jullie zouden gebruiken.

en alsjeblieft niet offtopic reageren.

je kunt zelf ook wel wat werk verrichten ik heb deze script ook gedownload en zo erg zijn de bugs niet en je ziet ze ook makkelijk mischien moet u zich eerst wat meer in php/Mysql verdiepen voordat u aan een source begint