Hoi allemaal, wie weet welk script hierop staat:
Klikker
Ik heb het op meerdere sites gezien en wil hem ook gebruiken want ziet er gewoon nice uit.
Bedankt alvast
giotjuh,
Hoi allemaal, wie weet welk script hierop staat:
Klikker
Ik heb het op meerdere sites gezien en wil hem ook gebruiken want ziet er gewoon nice uit.
Bedankt alvast
giotjuh,
Das eigenlijk handig, kan je eigenlijk bijv 20 euro. Wat hij bij pcextreme.nl kost colcolatie, een dikke intel xeon erin douwen terwijl dat als dedi misschien 100 tot 200 P/m kost.
Bedankt mobster dat hielp echt.
Godborn sorry dat ik zo fel reageerde, maar ik vroeg wat sneller was en niet wat jij wilt en wat niet.
Nu heb ik mijn antwoord en wil ik graag een :slotje:
Mobster dat maakt eigenlijk niet uit. En toch bedankt.
50 euro is de dedi en 44 euro is de vps.
Maar colcolatie, kan ik dan bijvoorbeeld mijn i7 met hardeschijf en moederbord brengen ofzo?
Godbron luister jij nou niet????!
Ik vraag Welke is SNELLER Niet voor welke we gaan.
Wij willen gewoon dit en niks anders. Ga ergens anders reageren als je toch alleen zegt dat je voor niks gaat.
Dat is alweer niet wat ik vraag. MIj maakt het niet uit waar jij om gaat. Het gaat er mij om welke betere performance leverd. Dat is dus wat ik bedoel, niet wat jij ervan vind maar welke sneller zal zijn.
GOdborn, wij beginnen klein en gaan later hoger. Maar dat is niet wat ik vroeg. Ik vroeg welke BETER was. En waarom.
Edit:
Kan ik via colcolatie, mijn eigen bijvoorbeeld i7 met harddisk en os enzo erop geinstralleerd daarheen brengen?
Hoi allemaal ik ben met nilsz een hosting bedrijf begonnen.
Nu hebben we nog een vps met 1 gig ram, maar wat is beter.
Vps:
1 core van een intel xeon 5130 2ghz
4 GB ram
300 GB hardeschijf
Dedicated server:
2 cores van een intel atom 1,6 ghz
1 GB ddr2 ram
500 GB hardeschijf
Dit is namelijk moeilijk te weten want vps en dedi is verschillend.
Dat dat dat..... is gewoon kei vet! Eigenschuld dikke bult had hij maar niet moeten doen. Nu is hij pik loos ook nog.... Best stom eigenlijk.
Wow dat is wel nice, ik heb een i7 met 8 gig ram en een gtx 280 en die werkt gewoon goed.
Dus snap het niet, heb je onlangs iets gedownload. Bijv een spel daar kan een virus in hebben gezeten.
Wat zijn je computer specificaties.
Hoi leuk dat je dit doet!
Ik zou graag djgiovanni.nl willen omdat ik graag iets met muziek wil gaan doen. Ik ben al best lang aant oefenen en heb al een mixje, die kan je krijgen als je wilt. IK zou dit erg op prijs stellen aangezien ik zelf geen domein mag kopen van me ouders
Ik ben hier ookwel benieuwd naar! Succes verder!
Zie je PB, kijk linker kant vna het menu bovenin
Als je bij ons spel speelt en ze komen erachter, dan heb je een account blokkade en mag je voor 8 euro nieuw account kopen.
Ik zou gewoon naar de directeur gaan met je mailje, flink klacht indienen. Vrienden ook klachten laten indienen en je hebt het voor elkaar
Lol, bij ons kan je gwn spelletjes doen en youtube en shitz werkt. Ik kan zelfs in de bestanden van docent komen