@ hierboven nee hoor maakt niet uit, mijn gtx 220M kan hem ook hebben met een intel core 2 duo erop. En idd zou er even een print screen kan komen van dx diag ?
Posts by giotjuh
-
-
Dat is totaal onzin, mijn gtx 280 1 GB super oc @ 750 mhz core draait 62 fps maxed out
Ik zou gewoon desktop computer kopen met nvidea gtx 280, geloof me het is een monster -
Beste Service: Rapifia
Goedkoopste: Rapifia
Favoriet van mij: Rapifia
Meest gebruikte: Rapifia
Zeer goede hosting met directadmin en meer! -
:slotje: Alles werkt, netjes na een reboot en 5 minuten w8ten 8-|
-
Hoi allemaal ik heb vandaag kloxo geinstralleerd op vps met 1 gig ram.
DraaiDE perfect.
Bij servers>localhost staan ips. Ik verwijderde die ips. En nu werkt geheel Apache niet meer!!
Kan iemand mij helpen? -
-
-
Als ik jou was zou ik dat paarse ander kleurtje geven. Dan vind ik hem wel een 8 hebben.
-
sORRY LAS IK NIET GOED, MIJN FOUT.
-
Wow dit is duidelijk.
OVer welke source gaat het? -
Zie je pb the last.
Ik hoop dat hostsmart u van dienst kan zijn! -
The last voor 2,50 euro per maand heb je hier hosting, hostsmart.
PM mij met je msn als je interesse hebt, betalen via telefoon.Directadmin, stuur mij een PM met je msn dan kan je zelf je pakket aanpassen, Wij zullen nooit op het bedrag 30 euro komen.
-
0/10 Je hebt niet eens activatiecode verandert?!?!?! Ik vind dit triest.
Topic reported is ook nog is reclame ook! -
bedankt partrick dit is heel erg handig.
IK wist niet dat zei resellers waren, zal ik is verder gaan onderzoeken.
Wat ik opmaak is dus beter dat ik vps kan nemen met 4 gig ram en 300 gig disk. -
-
Bedankt maviose, :slotje:
-
-
FF kijke
-
Maar backups gaan al om 12 en om 24 uur, heb 300 gig ruimte en voor een beginners bedrijfje is dat best veel.
Dus colcolatie kan ik nu beter nog niet gaan doen. -
lars deze vps staat ook bij vpsslim.
En bboy, dat kan niet want ik krijg gewoon volledige support. En heb directadmin en hele mik mak erop.
Tuurlijk moet je alles zelf instralleren en er is wel een interface. Dus weet niet waar je dat vandaan haalt.