Posts by giotjuh

Bedankt, en perry. Ik heb alle functies eruit gesloopt, en de meeste opnieuw gemaakt ;) En de bedoeling was simpel te houden. Want de meeste van die image host dingen die zijn altijd ingewikkeld. Daarom wilde ik een Simpele image hoster ;)

Hallo criminalzpointerz,

Ik was begonnen met een image host project, en het zowel klaar. Nu wil ik weten wat jullie ervan vinden.
    De site is hier te bewonderen.

Graag zo raten:

PHP
    Cijfer layout: 1/10
    Opmerkingen layout: 
    Cijfer script: 1/10
    Opmerkingen script:
    Handigheid: 1/10
    Snelheid: 1/10

Meloentje,

Je mag hem wel op je computer hebben staan, maar je mag ze niet online zetten. En wij krijgen niet de problemen want er is geen tegen bewijs dat wij hebben gezien. Indien er geen tegen bewijs komt dat ik heb gezien, ga ik er vanuit dat het ok is.

Heeft u geen mollie, want ik kan alleen met telefoon betalen helaas.
    Zou hem graag willen hebben, en is bij hostnet gratis push naar rapifia.nl ?

Ik heb een 10 voor engels ben de beste uit de klas.
    Bedankt, ga toch maar is tutorials volgen, zelf zonder tut heeft niet veel nut dat zie je wel (xD)

Ja dat klopt, maar de eerste photoshopper, die heeft het ook zonder tutorials gedaan he. En ik ben nieuw in designen, dus tja. habib dat zou ik waarderen. zie PM

Sorry mensen, ik ben helemaal opnieuw begonnen. maar ik wil alles ZONDER tutorial zodat ik het ZELF kan leren. Zie startpost voor nieuwe link :)

Hallo iedereen, dit wordt mijn eerste layout die ik serieus ga nemen HostProvider. Het moet een layout worden voor kleine hosting providers. Maar aangezien dit pas mijn 3e keer is dat ik photoshop open is dit nog niet zo goed.
    Graag jullie keuringen :D

stap 1:
    Klik
    Stap 2:
    Klik

Graag zo raten:

Cijfer: 1/10
    Wat kan er beter:
    Opmerkingen:
    Als het af is zou je het dan misschien voor een redelijke prijs kopen:
    Verkoops waarde:

Bedankt allemaal :cheers:

De concurrent heeft dit ook en die zal eigenlijk iedereen wel kennen. Daar is het ook, geen misbruik geen niks werkt perfect. Jullie hebben het vertrouwen niet omdat jullie weten dat leden tegen jullie (kunnen) gaan keren....

Misschien snorkeltje en duikbril en in het water gaan zoeke waar je hem verloren bent XD. Kan heel helpzaam zijn, ben ook me mobiel kwijt geraakt. Vond hem terug onder het zand na dag zoeken ;)

Ik denk dat mijn idee meer uitdaging heeft en nuttig kan zijn voor iedereen. Jou idee kan eigenlijk alleen handig zijn voor hosting bedrijven bijvoorbeeld.

Wat is dit voor een onzin ofzo?
    Als je niks beters hebt, ga dan met je moeder naar teletubbies kijken ofzo.
    Bever wil iets doen, wat is het dan voor onzin om zo te gaan reageren. Man ga naar teletubbies toe.

Dit komt omdat er waarschijnlijk in die url geen HTTP:// voor staat, zonder dat denkt de server dat het een folder is.
    Dus alle links zonder http:// ervoor ziet hij als een map.

Beste extreme, lees mijn vorige reactie. Dat geeft jou ook nog een beetje uitdaging en voor de rest is het gewoon fijn :)

Citaat

Ik zou graag een ingame admin paneel willen (laten) bouwen. Ik heb een project Klik ik wil hem releasen met een ingame admin paneel. Je krijgt naamsvermelding etc erbij, meerdere mensen hebben al scripts gedoneerd en zijn ook blij dat hun namen erin werd verwerkt. Ook hoeft het niet released te worden, maar kan ik hem ook voor zelf gebruik maken. Maar de eerste optie van mij lijkt me beter voor iedereen

Giotjuh,

Een simpel,klein compact forumpje?
    Met basis functies voor mod en admin, zoals bericht bewerken,sluiten,moven en voor admin bannen,ip ban,categorieen aanmaken/bewerken/verwijderen/wachtwoord zetten en voor leden gewoon posten,bericht bewerken, pb, profiel, bekijken XD
    En dan wat mooie javascripts ertussen gepropt natuurlijk :D

Dat zou nice zijn :)

Ik zou graag een ingame admin paneel willen (laten) bouwen. Ik heb een project Klik ik wil hem releasen met een ingame admin paneel. Je krijgt naamsvermelding etc erbij, meerdere mensen hebben al scripts gedoneerd en zijn ook blij dat hun namen erin werd verwerkt. Ook hoeft het niet released te worden, maar kan ik hem ook voor zelf gebruik maken. Maar de eerste optie van mij lijkt me beter voor iedereen :)

Giotjuh,