En nogmaals ben ik voor lars Zoals vele andere, maar goed. Moge de beste winnen.
Posts by giotjuh
-
-
Zie topic titel.
-
-
Dit klopt inderdaad, ik heb met Anthony gesproken op msn. Mij heeft hij nog nooit opgelicht, heb zelfs omdat mijn hostmuis source niet goed was een dimaffia van 8 euro gekregen! Dat verschilt 7 euro dus hij is goed, en goed betekent in mijn ogen vertrouwd.
-
Eerlijk gezegt hoop ik dat lars gaat winnen, hij is altijd netjes. Weet waar hij over praat en doet gewoon aardig
-
Weetje, super vet!
-
-
Ik heb misschien interesse, maar waarom zou u het niet hier neer zetten, dat scheelt een hoop van onnodige reacties [offtopic]zoals deze[/offtopic]. Of u heeft iets te verbergen kan ook nog. Stuur graag even een PM met daarin een screenshot als u wilt.
@ Hierboven was net iets te laat, dat was mijn reactie eigenlijk ook bedoelt.
-
Zeg, mogen wij een screenshot van je bezoekers en page views?
-
Verkoop stop gezet, geen interesse dus helaas.
:slotje:
-
Ik ben verslaaft aan gamen en computeren
-
Thexerox, die dead links weet ik al. Zijn hier localhost al gefixt, was bezig met jquery erin te doen
EDIT: fixed en btw, die reclame wil ik juist wel dan kan ik er nog iets aan verdienen. En dit is niet bedoelt als een portfolio site, meer als tja, een eigen internet bedrijfs siteje.
-
-
Hallo criminalzpointerz,
Ik heb zojuist mijn V2 van mijn site gionet.nl online gezet, maar nu is mijn vraag. Hoe oogt het voor de bezoekers, ikzelf vond het netjes. Maar nu weet ik dus niet wat jullie ervan vinden.
Klik hier om naar gionet.nl te gaan
Graag zo raten:
-
-knip-
-
Bedankt, ik hoop dat je hem kan gebruiken!
-
Hallo criminalzpointerz,
Ik heb een layout gemaakt met mijn vriend randy, en we willen hem graag verkopen voor € 1,30.
Hieronder staat een screenshot van hoe hij eruit ziet:
Voor de klikkers
--
U ontvangt, psd,txt,png
U krijgt: De layout met gebruiksersrechten, dus GEEN doorverkoops.
Klik om mij te kopenMeloentje,
-
Ja dat klopt, ik heb 100 gb webruimte, 100 GB bandbreedte. Voor nu is dat voldoende.
-
Ik heb momenteel 100 GB om op te kunnen slaan.
En ik wilde juist geen registratie, omdat het dan net zoiets als imagehack.us wordt enzo. Dat wilde ik juist niet. -
Bedankt ga ik naar kijken