Posts by hc_holigan

    ja ben zelf al bezig maar dit is niet alleen voor mij maar voor alle mensen die banditi hebben


    het zou ook fijn zijn als ik niet alles moet fixen enzo want kost mij redelijk veel tijd enzo mensen die gewoon hebben liggen enzo wil hier aub posten

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 25.02.10 21:48:45:
    wil aub mensen hier bugs fix posten ik heb er zelf paar die zet ik zo snel mogelijk er op deze zijn ik ga ook map maken met paar update die hier gepost zijn en die zelf heb gemaakt


    grtz, tim verschuren

    iedereen die een bug in banditi heeft gefix. wil die dan hier posten. veel link die nu op cp staan doen het niet. ik wil een zip map maken voor banditi. waar alle bug fix inzitte met natuurlijk uitleg. deze zal natuurlijk op cp gepost worden.


    grtz, tim verschuren

    hoi


    ik ben op zoek naar een scripter die samen met mij banditi source helemaal willen uit kamen. alle bugs er uit hallen en heel nieuw in/out game maken. als dat gebeurd is samen een nieuwe criminals op starten. de winst die er zal gemaakt worden zal gesplitst worden natuurlijk


    eigenschappen die nodig zijn


    redelijke kennis van php
    goede kennis van msql
    en natuurlijke goede unbugger


    vrage stuur pm


    grtz, tim

    oke er zitte meschien meer in maar je kan geen onbug source krijgen van banditi maar ik heb veel bugs er uit gehaald en er gaan er meer uit maar heb daar niet veel tijd voor maar ik hoef er niet veel voor het gaat mij er op dat de mensen die het spelen nog steed kunnen spel dat er nieuwe update komen enzo

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 20.10.09 20:13:41:
    het is meschien wel bandit source maar ik heb er veel bugs uit gehaald en heb paar dingen gemaakt je krijgt domein + hosting er bij voor beginners is dit best fijn ik wil gewoon dat iemand het spel goed blijft onderhouden voor de leden ik heb er veel tijd in gestoken ik heb ook nog een layout liggen die je er bij krijgt