Haha snap je het dan niet Gunpower? Ik liep gewoon te klote omdat ik me verveel... 8-|
Posts by Damsho
-
-
Sorry jongens het was paint werk!
-
Ik dacht dat ik zo goed was hiermee iedereen zei dat het mooi was altijd. Maar dat is dus niet zo?
-
Komt er op neer dat deze niet mooi is?:((
-
photoshop cs4
-
Hallo allemaal,
dit is alweer mijn 10de layout wat een prestatie! Nou wat vinden jullie ervan ik vind hem zelf heel mooiHoop dat iemand hem wil hebben?
-
3DS Max zou ik dan nemen.
-
Je zou eens moeten kijken naar 3DS Max zeer goed programma gebruik het zelf ook! Kijk wat tutorials ga beetje "aanklote" en dan zul je al snel een heel leuk resultaat krijgen!
-
Citaat van basskiller
Ja een hele goede tip alleen ben ik niet zo met contracten.
heb liever mensen die vertrouwen hebben en die ik vertrouwen kan!let op dit is je enigste kans want we willen de scripters vast in ons team hebben.
Als jij nu al zegt dat je niet zo van de contracten bent wekt dat niet bepaald veel vertrouwen. Waarom zou je geen contract willen opstellen?
-
Opgelost
-
-
Bedankt ik zal het eens proberen! 8-|
-
Volgens mij word ik blind. Kan het nergens vinden heb al zijn posts zo ongeveer doorgekeken :O Kan iemand mij niet even uit de brand helpen? :cheer:
-
Heb zelf alle pagina's afgelezen over banditi niks kunnen vinden.
-
Hallo criminalspoint,
is er al een script voor de banditi source dat mensen hun profiel foto kunnen uploaden en bekijken bij hun profiel of forum?
Groeten,
Damsho