Dankjewel voor de tips!
Posts by sneezy1991
-
-
Ja, dit zijn vrijgegeven brushes!
-
Omschrijving product:Ik verkoop hierbij een outgame.
Enkel PSD file, uniek, wordt dus maar 1x verkocht!
Alles kan dus gewoon aangepast worden, ik wou deze eigenlijk zelf gebruiken. Maar ik bekijk eerst of er iemand anders intresse in heeft! Zo ja, dan maak ik een nieuwe voor mezelf!Voorbeeld:
Startbod: 7,50 euro
Opbieden met: 1,50 euro
Buy-now/prijs: 35 euro
Betaalwijze: Overschrijving -
Haha doe ik ook:)
Bedankt!Ja ik volg ook een opleiding Multimedia niveau 4.. wil later webdesigner worden!
-
iedereen zijn eigen smaak he (a)
-
Bedankt! Ja ik heb daar speciaal voor gekozen.. Wat drukkerde/stoerdere layout:) Ik ga gelijk mijn typfoutje verbeteren! :$
-
Dankjewel, ja deze komt er nog in te staan, hij moet nog gesliced worden enz..
-
Hallo,
Ik heb een nieuwe outgame layout gemaakt voor mijn criminals, deze wordt nog werkend gemaakt zodat ik deze erop kan zetten.. en nou is mijn vraag of jullie deze willen beoordelen:$!!
Layout:
cijfer : 1-10
Bedankt!(a)
W0utR: kies volgende keer wel de juiste categorie
-
Kan iemand voor mij de goede config.php sturen dan? ik ben namelijk nog iemand die aan het leren is :$
Darsstar edit: is lezen nou echt zo moeilijk?
ik zei toch dat het niet in de config thuis hoort...
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.07.09 14:05:48:
Maar waar moet ik dat stukje tussen plakken? :$ Of maakt dat niet uit waar? -
Ja, deze zal ik ook wel willen hebben! Dit is een zeer mooie update!
-
Wij hebben de SQL van dit wel in de database staan.. Maar zou jij misschien een kant en klare config willen maken? dat ik deze er zo op kan zetten? :$ Want ik weet niet zo goed hoe ik hem kan ombouwen! :$ Alvast supper bedankt!
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.07.09 12:08:03:
Oops verkeerde topic! dit bericht mag verwijderd worden!
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.07.09 12:11:06:
Dat berichtje was voor de Geld bugsMaar Als ik dit vervang . . die hele script voor deze script werkt de site niet meer! :O
-
Ok supper bedankt! ik zal dit eens proberen!
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.07.09 12:09:39:
Maar zou jij misschien een kant en klare config willen maken?:$ dat ik deze er zo op kan zetten? Want ik weet niet zo goed hoe ik hem kan ombouwen!:$ Alvast supper bedankt! -
Hoe bedoel je Cpanel? Wat is dat? :$ sorry ben nog lerende..
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.07.09 11:51:23:
O zeker de database? Wij hebben PHP My Admin -
Ja de bug staat ook in Cron_week.. maar hoe halen wij deze eruit
-
In welk script moeten we dit stukje vervangen dan?
-
Nou er blijft bij de 1ste, 2de en 3de prijs 0 euro te staan.. ook al heb je heel veel loten gekocht.. en als het vrijdag is geweest.. wanneer de loterij het zou moeten doen.. dan gebeurd er ook niks... je behoud gewoon je loten.. en er komt ook niet bij te staan hoeveel loten er zijn verkocht!
-
Nee Bandiet!
Nieuwe versie zeg maar.. en ook helemaal legaal!
-
hallo,
Ricardo heeft allang met ons contact opgenomen! ik heb gezegt dat we deze vandaag zullen verwijderen! en onze excuses aangeboden.. Lees mijn bericht gewoon goed;) staat er al bij:)
-
Hoe verwijder ik deze bug?
-
Ja ik weet het.. Dit moet ik nog goed maken!
Maar verder?