Posts by rickown

"ik hoop dat het nooit uit gaat, en elkaar kwijt raken doe je ook liever niet. Maar wat doe je er tegen? het gebeurt, zo ineens is de klap. Die zie je niet altijd aankomen, en als je de klap ziet. Probeer hem is te ontwijken, een rottige klus.

Dit klopt helemaal, bij je eerste vriendin is het altijd het ergst daarna ook wel maar dan denk je als het uit gaat , echt heel erg jammer maarja het is niet anders.

:cheer:

Hallo iedereen,

Over 2 kleine weekjes willen wij onze nieuwe hiphop site de lucht in gooien.

De naam is Hiphopmusic.nl, wij hebben totaal nieuw lay-out ontworpen en gloed nieuw systeem achter gemaakt. Site heeft al een naam op gebouwd.

Zullen het eigenlijk morgen online doen alleen aankomende week komen de examens er aan , voor de crew leden dus we hebben het maar verplaats zodat we alles goed klaar kunnen zetten en perfecte start kunnen maken.

Alleen nu is mij vraag of paar mensen mij willen helpen om fouten te zoeken in het systeem.

Bugs zoeken , stukjes codes die verkeerd zijn geschreven en natuurlijk hun mening willen geven over de site. Wat je er van vind , wat voor cijfer je voor zou geven , denken wat beter kan. Noem het maar op.

Als je dit wil doen meld dit bij mij en leg gelijk uit waar je op gaat letten ect ect.

Wil het groepje mensen die een preview krijgt graag klein houden.

Met vriendelijke groeten,
    Rick van der kleijn

Jordy,

Volgens mij is dit niet illegaal.

Je bedoeld eigenlijk een site waar op je artikelen gaat zetten, en zodra mensen daar op klikken worden ze door gestuurd. En zodra ze het ook nog kopen krijg jij een aantal procent ?

Dit is gewoon toegestaan , want zijn best veel sites van.

Rick

Hallo,

Hierbij verkoop ik de domeinen maffiapower en mafiapower .nl.
    De domeinen komen rond 2006 en er hebben al paar succesvolle e games op gespeeld.

Doe een leuk bod en het is van jou.
    De domeinen staan bij trans ip dus die kan ik zo over zetten naar u account.

Gaat hier alleen om de domeinen.

(35 euro is beetje minimale wat ik verwacht.)

Met vriendelijke groeten,
    Rick van der Kleijn

Word ook op anderen forums aangeboden.

Citaat van devlover

http://axodesign.nl/portfolio/look2me/
    zo even wat ruimte tussen menu en content verminderd.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.03.11 12:09:51:
    Oja heb ook nog een cadeau mocht ik winnen krijgen jullie ook nog een icon pack van ongeveer 3.000 icons die je kunt verder gaan verwerken in de lay-out ook.

Ziet er erg netjes uit ! :cheer:

Citaat van Robin

Goed nieuws, ik ben weer ingelogd.
    Ik heb gekozen voor Rick zijn layout, omdat die toch lekker strak en modern is.

Rick, stuur me even een pb met je msn :)

PM verzonden :cheer:

Guitar

Ik heb gewoon veel tijd in het lay out gestoken en dan zie ik gewoon dat je het zelfde als mij maakt. Dat is natuurlijk nooit leuk voor een designer. snap je zelf ook wel.

Maar ik hou er over op, we zien het morgen wel.

Veel sus6 Guitar.

Rick