Aankomende zaterdag ga ik met vrienden op vakantie en zou graag paar leuke nummers willen weten voor op het strand. Heeft iemand paar leuke nummers ?
Rick
Aankomende zaterdag ga ik met vrienden op vakantie en zou graag paar leuke nummers willen weten voor op het strand. Heeft iemand paar leuke nummers ?
Rick
Citaat van F.AjetiBestaat er ook een progamma die allemaal mensen gaat felowen ?
Ja die heb ik zelf alleen je kan maar 2000 followen. Daarom wil ik dat die dan hun weer gaat unfollowen maar dat kan dat programma helaas niet.
Citaat van BrokenTrack
Blijkbaar niet op mijn linkje geklikt?
Haha nee ! bedankt :cheer:
Citaat van BrokenTrackDit hoort bij Request? :\
En al beetje Google geprobeerd, eerste paar hits leveren al volgens mij voldoende op:
Oh dan mogen ze het topic bij request neer zetten.
Heb zelf al rondgekeken maar waren allemaal programma's boven de 80 euro
Hallo,
Zoek een programma waar ik de mensen die ik follow gaat unfollowen. in de trend van bot of iets.
Rick
Citaat van SkyNetZiet er mooi uit. Alleen toch wat op en aanmerkingen :
- De rode streep op de achtergrond zou ik zo'n 'gordijn' patroon op maken, want het is nu vrij basic.
- Zet de tekst style op 'none' ; dit ziet er namelijk zakelijker uit
Succes!
Bedankt voor je tips !
Citaat van MalikIk vind hem perfect, ik heb sites van andere horeca zaken gezien en die zien er niet uit.
Bedankt ! :cheer:
Citaat van Frenzo305Wauw, super gelukt! Waar heb je die bladeren vandaan :$?
Op Google paar kleine stukjes gevonden en die uitknippen en dan beetje creatief wezen.
Citaat van GuidoKomt er niet meer dan dit?
Op zich ziet de layout er goed uit.
Ben alleen benieuwd of hij er ook zo goed uit blijft zien wanneer je nieuwe informatie eraan gaat toevoegen.
Ja de info moet er nog bij toegevoegd worden maar wacht op een email van de klant welke info hij er precies in wil hebben.
Hallo iedereen,
Wil nu graag jullie mening weten over het volgende onderwerp die ik gemaakt heb.
http://codedpreview.nl/lay-out.php?id=117166
Gemaakt voor een klant en hopelijk vind de klant hem mooi.
Rick
Neem even een kijkje op deze site, hier kan je namelijk zelf je pc bij elkaar stellen.
@kilyou
Heel erg bedankt!
@truecrime
Pm ontavgen , zou u vandaag toevoegen op msn.
@K-jorniaux
Dankje !:cheer:
@truCrime
Heel erg bedankt !
Hallo iedereen,
Heb een ontwerp gemaakt voor iemand en ik wil graag jullie mening weten.
Het lay-out : http://codedpreview.nl/lay-out.php?id=117130
Alvast bedankt voor je feedback!
Met vriendelijke groeten,
Rick
Ik ben ook geslaagd
Citaat van MalikAls je ABN AMRO bank hebt, kan ik je wel helpen. Anders kan het maar boek ik na 3 dagen over.
(of wanneer ik geld binnen heb)
pm verzonden
Hallo,
Ik zoek weer paypal geld, gaat nu om het bedrag 25 euro. Hopelijk kan iemand dit met mij ruilen.
Ruil het voor 25 euro bank geld die ik dan overschrijf naar je. of wallie kan ook nog.
Rick
@ al 2 keer zaken goed afgerond
je hebt pm
Niemand ?