Posts by rickown

#Joshua

kijk het zoeken lukte niet dus dat vraag ik dus nu hier;) en ik kan het niet aan een leraar vragen of ik moet heel lang wachten....

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 31.08.09 19:30:54:
    nog een vraagje en dan ben ik klaar:D

Laat de code controleren en zet de opmerking die html-kit geeft in u pagina.

alleen dit nog(h)

ik kijk onder tussen ook even in me boek;) ook al doe ik dat de hele tijd al

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 31.08.09 19:42:41:
    Topic kan gesloten worden:slotje:

ja ik zag ook al fouten ik heb even iets anders op gelost;)

maar ik ben er nog niet zo lang mee bezig

@larsisgoed9

Zat er net voor te kijken maar krijg ik pas binnen een maand een antwoord :S ik zit bij NHA

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 31.08.09 19:15:24:
    ik heb nu dit;) is dit goed?

en nu moet ik dit doen : Laat de code controleren en zet de opmerking die html-kit geeft in u pagina.

ik weet wel hoe je moet controleren, alleen ik moet de opmerking er bij doen, maar waar staat die opmerkelijk ?

Niels

damn niels ik had alleen info over dat ding nodig want ik wist niet waar ik die moest vinden:|
    maarja ik ben bijna klaar met de opracht :D zou hem zo wel even posten, kunnen jullie kijken of die goed is:P

ik moet het volgende doen :

Beschrijf de voordelen van de editor en de mogelijkheden.
    Laat de code controleren en zet de opmerking die html-kit geeft in u pagina.

dit is het wel zo beetje :S snap er niks van:$

het gaat hier op het programma HTML-Kit.

Paar updates:

1:
    Roulette/Blackjack en de optie er bij dat je hem kan kopen en winst kan maken door eigen geld er in te steken en het eigen geld budget te kiezen wat ze in moeten zetten en weer verkopen op de velling. idee van camorraworld.nl

2:
    Gevangenis/Ziekenhuis , dat hier ook een eigenaar op kan en hier ook winst mee kan maken en weer kan verkopen op de velling.
    bekijk hier voor camorraworld.nl

3:
    dat er bij Geluksrad flach wordt toegevoegd net als bij banditi dat je zo ding ziet rond gaan.

meer weet ik zo niet:$