Citaat van sloosmediaJa testers waren er zat, en 1 scripter via MSN geregeld..
On-Topic: Ik zoek nog een designer die iets kan realiseren ( budget: XXX )Pm maar.
pm verstuurd:cheer:
Citaat van sloosmediaJa testers waren er zat, en 1 scripter via MSN geregeld..
On-Topic: Ik zoek nog een designer die iets kan realiseren ( budget: XXX )Pm maar.
pm verstuurd:cheer:
Is deze iets? 20 euro permaand 2 jaar lang en onbeperkt internet!
Citaat van JoeyB1996ok
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.08.10 15:25:44:
Hoe kunnen we betalen?:cheer:
Graag via de bank! met mobiel of wallie kaart kan ook wel alleen dat word dan wel duurder.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.08.10 15:29:54:
Even voor de duidelijk de psd is gemaakt door ivan heb ook nog zijn mail met winrar en bestanden! die stuur ik dan door naar de gene die dit koopt!
Citaat van JoeyB1996wie is epic labs?
De gene die dit lay out voor mij ontworpen heeft!
verkocht:slotje:
Citaat van glammiieeToon MeerBeste rick,
Ga naar scherm resolutie daarna krigj je een scherm waar 2 schermen staan click op indentificeren dan zie je welke 1 en 2 is.
Verander de instelingen van scherm 1 of 2 (ligt er aan welke nummer het groote scherm is.)
Zouden jullie mij even jullie msn kun mailen zodat ik jullie kan toevoegen en beter dit probleem kunnen oplossen:cheer:
dan click je op dat beelscherm en ken je kiezen om het Als hoofd scherm te gebruiken doe dat.
en hoe bedoel je met zwart beeld want op screenshot zie ik 2 schermen staan.
Hallo,
Ik heb nu mijn 2de beeld scherm aangesloten en het werkt alleen heb nu weer ander probleem.
http://img819.imageshack.us/img819/4427/naamloostz.png
Zoals je kan zien werkt die goed, alleen op mijn 2de beeld scherm zie ik niks! gewoon zwart dus.
en zodra ik mijn pc opstart begint die op het kleine beeldscherm en werkt het grote beeld niet meer.
hopelijk kan iemand mij hier mee helpen:cheer:
Citaat van glammiieejah je moet een DVI naar DVI + VGA hebben.
hoop dar het lukt:) zoniet je weet ons te vinden
Ik heb hem besteld, nu wachten totdat die binnen is.
Zodra die binnen is dan zou ik het hier melden.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 31.07.10 21:15:10:
http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/2891176.html
Zoals je kan zien werkt het maar als ik nu naar mijn 2de beeldscherm kijk zie ik alleen maar zwart...
miss kan iemand mij hier weer mee helpen
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 30.08.10 21:59:30:
mag gesloten worden :cheer:
Zoek Mac os thema voor mijn windows 7.
:cheer:
Iedereen heel erg bedankt! ik breng ze de kabel die gekocht heb terug en koop er een DVI-I - DVI-I + VGA kabel voor terug als het goed is moet alles dan gaan werken.