Posts by rickown
-
-
sluiten
-
sluit maar :$
-
-
Citaat van lhmedia
geluidjes zelf is nog niet zo erg let erop of die opgevoerd is. koop je er 1 op marktplaats enz. zoek dan 1 met een standaard uitlaat dan weet je zeker dat er niet aan gerommelt is ik zelf werk bij een scooterzaak en er word veel "gebeund" om het zo maar is te noemen.
Bedankt:cheer:
-
Citaat van FerhatR
Lijkt me wel in orde hoor :), maar test het toch nog is uit :).
Bedankt :cheer:
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 29.08.10 16:49:00:Citaat van sysrqbelangerijkste is, ga rondje mee rijden.!
hoor je getinkel, heel zachtjes, niet kopen.! dan is je cartelkas naar de kl0ote, als je optrekt, maakt die vage bewegingen en vaag geluid, is je krukkast naar de malen.!
Bedankt
met andere woorden.! als die een onbekend geen scooter geluidje maakt. !Niet kopen..!
Grreetzz.
-
Dit is de beschrijving van de aerox
KenmerkenConditie: Zo goed als nieuw
Merk: Yamaha
Bouwjaar: 2005
Kilometerstand: 11.500 kmExclusieve gespoten Yamaha Aerox Bressers
de Aerox is uit 2005 met een kilometerstand van 11.500
Grote beurt gehad daarbij is vervangen:Gewichten
V-snaar
Krukas
Zuiger
Cillinderkop
Nieuwe EU gekeurde uitlaat
Cillinderkopscooter verkeerd in top conditie!
-
-
-
-
-
Ik ben nu bezig met de outgame en de ingame iets beter te maken en dan zou ik deze opnieuw plaasten:slotje:
-
Citaat van az
Flinke namen - wolken
External Content www.youtube.comContent embedded from external sources will not be displayed without your consent.Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.hele mooie track uit de nederhop (1 van de beste), veel geluisterd in de winter kreeg er een warm gevoel van:P krijg er ook mooie herinneringen van(xD)
deze is mooier , http://www.youtube.com/watch?v=LtrkfgZYMgE
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 10.08.10 21:07:58:
flinke namen - wolken (lange frans)External Content www.youtube.comContent embedded from external sources will not be displayed without your consent.Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy. -
-
Hallo,
hier bij verkoop ik weer een lay out!
Het lay out
http://img826.imageshack.us/img826/853/maffialayout.pngBieden vanaf 5 euro
Opbieden met 2 euro
na 48 uur word die aan die gene verkocht :cheer:Betalingsmogelijkheden : Via de bank
Rechten : Alle rechten krijg je er op -
Citaat van Killingdevil
Het is eigenlijk niet de bedoeling dat je lay-outs laat checken die nog niet af zijn. Maar omdat je om hulp vraagt zal ik het dit keer door de vingers zien.
oh ok! heel erg bedankt.
-
Hallo,
Begin van die maffia lay out is er al, alleen moeten nartuulijk nog extra dingen bij komen.
Hopelijk kunnen jullie mij hier beetje mee helpen.De lay out:
http://img269.imageshack.us/img269/853/maffialayout.pngIk hoor het wel:cheer:
-
-
:slotje:
-
out game maak ik :cheer: