Posts by rickown

Citaat van Bever

SC-Webmedia

Er kan niemand bij, de we wonen hier zoon 50 meter uit elkaar(als het niet meer is) En heb al gegoogled ze zeggen dat ik nieuwe firmware moet downloaden. Maar dat lukt niet.

Maar het is toch raar dat je hem niet kan updaten.

ik had dit probleem ook met mijn iphone, ik had per ongeluk het netwerk beveiligd zodat er maar maximaal mensen op het netwerk konden (2). deze heb ik nu uitgezet en mijn iphone doet er nu prima op.

Tip, sluit je ipad op de pc op met itunes reset de ipad en probeer dan weer te updaten. werkt dit weer niet dan zou ik maar even contact zoeken met apple.

je vriend Rick:cheer:

Citaat van eeyk

maar waarom post je nu een bericht dan :?:
    dan post je dat toch als je klaar bent.
    met het spel zo dat iedereen kunt kijken op je website.

Omdat ik alvast paar mensen wil hebben die het dan willen doen.

want als ik het zo in een topic ga zetten met een link gaan mensen vaak afkraken en lopen zeuren en daar heb ik geen zin in.

Citaat van eeyk

Een url zou handig zijn ^o)

Deze maak ik liever pas bekend wanneer wij klaar zijn en alleen aan de mensen die willen mee helpen.

Rick

Hallo iedereen,

Binnen kort is een maffia spel bijna klaar, zijn er nu nog druk druk mee bezig!
    Alleen deze source is gebaseerd op een oud spel.
    naam nu niet toegepast.

Maar zodra wij klaar zijn willen wij graag het nog meer gaan unbuggen, en updaten. en hopelijk kunnen jullie hier ons mee helpen.

Wil jij ons helpen ?
    gewoon gratis natuurlijk.

wil je ons helpen met unbuggen?

Graag even pm.

dan meld ik je over binnen paar dagen die gegevens om te gaan unbuggen.

Rick

Raar. Dat ze jou de opdracht geven.

Maar even ontopic : Ik heb op school ook het systeem veiliger gemaakt, ik kon namelijk toen een jaartje terug het systeem soort van hacken. met slimmen trucjes in internet browser er in de csm kreeg ik net zo hoge functie als de beheerder van school.

ik kon bij mensen ze account komen, wachtwoorden veranderen ect.

dit heb ik ook aangegeven gelijk werd bij account op nieuw reset en moest bij de hoofd van de school komen.

Daarna dee ik het gewoon nog keer en werkte nog.

weer aangeven en toen hadden ze het opgelost.

Hallo,

Op mijn site hiphopmusic kunnen mensen een account aan maken en hun profiel maken(bewerken).

Alleen de mensen kunnen geen UBB codes gebruiken, hoe kan ik dit toevoegen in het systeem.

Ik heb hier onder het bewerk mijn profiel php script stageplaats. volgens mij moet je het hier aan toevoegen, is het het toch een ander .php zeg het even dan meld ik die ook hier.

Rick

Citaat van Cas

Heb al een keer gereageerd, maar aangezien ik geen reactie krijg... 8-)

Ik heb jou een pm gestuurd.

Maar volgens mij ken ik jou, ik had keer een lay-out laten slice bij jou en daar had je mij mee genaaid. dus ik doe liever geen zaken met jou.

Nu ben ik op zoek naar een slicer!

De slice moet goed gemaakt worden, en moet in alle browser goed doen , vooral in Firefox,ie, Googlechrome!

het lay-out zien ? stuur maar een pm.

Citaat van Maviose

Hierbij meld ik nogmaals dat ik u wil helpen.

Prima! Zodra ik alles heb klaar liggen zou ik de mensen pme die zich hier voor hebben aangemeld!

Ric

Citaat van jgdonleach

Inbouwen kan ik wel voor u doen, als ik layout en huidige index zou mogen zien kan ik beoordelen of ik het kan doen voor u.
    Slicer is ricky wel goede.

ok bedankt.

Zodra lay-out geslice is kan ik alles pas laten inbouwen dus nog even geduld