Posts by rickown
-
-
Er zit een fout in het betaal systeem! En iedereen die mij een pm heeft gestuurd met een berichtje dat het niet bij is geschreven dan kregen ze natuurlijk gewoon het bedrag er bij geschreven.
Pm komt er vanmiddag / vanavond aan.
Zelfde geld voor TopSecret!
Met vriendelijke groeten,
Rick van der kleijn -
-
-
Domein is inbegrepen? Ja
Domein is geregistreerd bij: Versio
Hosting is inbegrepen? /NeeInkomsten: 32,75 euro
Bewijs van inkomsten (link): img26.imageshack.us/img26/5441/inkomsten.png
Aantal bezoekers: -
Bewijs van statistieken (link): -Reden van de verkoop:
Verkoop de site omdat ik aankomende vrijdag naar Oostenrijk op vakantie ga en dan niet de hits kan leveren.
Info over de site: Hitskopen.nl
Mensen kopen voor 19 cent 1000 hits en wij leveren die. Op dit moment telt het systeem 153 leden.
En hebben totaal al meer dan 200.000 geleverd!
Bij aankoop krijgt u natuurlijk ook onze manier te weten hoe wij de hits inkopen, en een klein simpel admin panneel.
Bedrag 75 euro incl licentie van hitskopen.nl
Rick van der kleijn -
Pwyl heb ik al verkocht.
De domeinen heb ik over genomen van mentix media.
Als je het niet geloofd moet je maar contact met hem opnemen
-
Ja maar daar ben ik af en toe klein beetje mee bezig,
dus die is totaal nog non actief en nog niet af.Oh dan zou ik even gaan kijken.
Rick
-
Citaat van RiiCky
Aangezien je de prijs zo hoog hebt denk ik dat er ook veel bezoekers waren? Heb je een aantal stats waar we wat aan kunnen hebben?
@Ricky
Ik heb geen screenshots van de statistieken omdat er momenteel geen maffia spel op draait.
@Ontopic
Op deze naam heeft lange tijd een pwyl source gedraaid! Het domein is volgens mij uit 2008. Weet ik niet helemaal zeker meer!
Heb ook nog een leden bestand van de oude leden. Zijn er in totaal 8099.
Deze hoorde bij de het spel toen de tijd.
Rick van der kleijn -
Hallo,
Hier bij verkoop ik de domeinen :
MaffiaPower.nl
MafiaPower.nl (-f)Deze zijn bij trans ip gekocht. (laatst nog met jaar verlengt)
Zeer leuke domeinen voor u maffia spel en het zijn ook paar jaar oude domeinen waar al enkel goeie maffia sites hebben op gedraaid.
Datum registratie 2006-02-09
Prijs 100 euro
Rick van der kleijn -
Van mij kunt u ook inzending verwachten.
Rick
-
2de is een tut , zeer jammer!
Rick
-
Citaat van BrokenTrack
Aan wat voor vergoeding kan er gedacht worden?
Als u mij een pm stuurd met u bedrag lijkt mij een beter idee:cheer:
-
Hallo,
Ik ben momenteel bezig om op mijn site albums te kunnen plaatsen, alleen het begin is er nu wel alleen nu moet het echte werk komen en hopelijk kan iemand mij hier mee helpen.
Op deze pagina wil ik graag dat de albums worden vertoond, en wil graag dat ik via het admin paneel een nieuwe album kan uploaden.
Naam noteren
Plaatje voor het album
Download link voor het album.
Aantal keer dat het gedownload is.Veel rap sites hebben dit , ik heb het zelf ook gehad maar die was heel erg slecht. kwa opties en bugs.
Hopelijk kan iemand mij hier mee helpen.
Wil je mij helpen ? Neem dan maar even contact op met mij via de pm. Wil je er kleine vergoeding voor ? nou dat kan ook, stuur maar een pm
Rick.
Graag ontopic blijven en liefst alles via pm.
-
-
-
-
Beste CriminalsPoint leden,
Vanaf vandaag leveren wij hits voor een geweldige scherpe prijs.
U kunt namelijk 1000 hits bij ons inkopen voor maar €0,19.De hits worden geleverd vanuit verschillende GPT sites en linkspellen.
Wij zorgen ervoor dat uw site in beeld komt en niet in 20 andere frames in een linkspel!U krijgt ook een soort van mini Analytics tool erbij om live uw kliks na te kijken.
Betalen via:
Telefoon - sms - wallie kaartVia de bank is ook mogelijk! ontvang ik graag pm van je.
Interesse?
U kunt ons systeem vinden op: {KNIP}Tip
Veel mensen hebben vanaf vandaag meer klik's gekregen.
Ik probeer de klik's nu namelijk sneller te leveren!18+ sites niet worden toegelaten
-
-
-
Citaat van F.Ajeti
Hij zegt ook in een reactie dat het om hits(paginaviews) gaat.^o)Bedankt ajeti.
Het gaat hier om bezoekers naar je site en niet om muziek ja.