Posts by Jorzwa

    hallo


    ikheb nieuwe layout gemaakt voor mijn crime nu is mijn vraag wie kan mijn login changen dat die naar index2 gaat en niet de page reload


    hier is mijn login:
    http://www.mediafire.com/?alc5ad05o0ylm0h


    sorry ik had net verkeerd getypt
    Alvast bedankt:cheer:


    heb al onderhandeld en heb hem ondertussen al alleen nog bugged versie maar hij is nu offline morgen stuurt hij mij wel unbugged version

    ik heb eigen gehad enzo ben gestopt met maple ben nou met verschillende andere projecten bezig ik wil u wel een uitleg geven hoe u het zelf maakt als u daar belang bij hebt moet u het even zeggen.

    ik heb gelezen en geantwoord;) heeft iemand belang bij die layout hij is free anders heeft het geen zin om te rippen :$

    ik heb ook een tijdje ems gespeelt was lvl 81 en heet 50D3x maar wil je je eigen ps ik kan je wel een site geven met tuts maar weet niet of ik mag posten gaat niet over crime's enzo en anders geef ik je mijn msn stuur ik dan :$

    dankje ik ga er direct mee aan de slag ;d gebruiken meeste nagemaakte crimeclubs die? want anders kan ik ook zo plaatjes css en index jatten ben ik ook klaar :$

    Hee,
    ik ga crimeclub layout make maar op welke source kan ik hem het este zette welke lijkt er goed op btw ik ben geen noob ik kan wel maken als klaar is over 1maand ofzo dan post ik hier en mogen jullie hem gebruiken bedankt :$