Posts by Jorzwa

ik vind hem wel mooi maak van die spuit een gun ofzo wel zon animatie plaatje 8/10 veel scherper dan die header die er nu is

Gefeliciteerd !

Ik ben tevreden over bijna elke moderator maar soms krijg je banpunten of waarschuwingen terwijl het niet ernstig was of zo klein dat je er niet bij nadacht dat vind ik jammer verder zijn de moderators goed te spreken en beleefd mijn complimenten!:cheer:

ik denk dat ze wel al een naam heeft moet even aan haar vragen daar hebben we het nog neit over gehad kwua design heb ik een beetje op google gekeke naar designs waar ik eventueel inspiratie van op kan doen http://www.gofordesign.com/Template/174/Index.JPG zoiets denk ik maar dan beetje paar roze wit zwart en over die photobook is een goed idee moet eff kijken welke source ik daarvoor zou gebruiken en dat soort dingen ga ik met iframe maken denk ik is ook makkelijker aanpassen voor haar dan wat denken jullie?

Hee

Een kennis van mij heeft me gevraagd of ik een site voor haar bedrijf wil maken het gaat over fotografie van bruiloften heeft iemand een idee over de domein naam en design en mischien een system om fotos te uploaden is albums leef je uit met je ideen en mischien maak ik het erin!

Mvg Jordy

wat skynet zegt klopt het is een zakelijke layout neem ik aan zorg dat die overzichtelijk is dat je links snel vind ik vind de vormgeving wel mooi

7/10 mooie layout eventueel te gebruiken voor webhosting layout aleen beetje fraai maar mijn complimenten :P