Posts by Jorzwa

    Hallo


    ik zoek een layout 1000px breed
    het gaat erom dat die een 2kanten menu heeft
    want heb inspiratie nodig en ik kan zelf niks vinden heeft iemand mischien nog een liggen:$


    Mvg, Jordy

    maar het is dus niet mogelijk om in mijn woning.php een code te plaatsen dat op zoiets lijkt


    zodat als mensen huizen kopen ze ervaring krijgen?:hmm:

    hee ik wil graag dat als je een woning koopt ook exp krijgt heb de prijzen al verhoogt wie kan me helpen?


    op deadcrime draai ik osbanditi en op die andere 2 nog niks moet nog even kijken wat daar op komt maar dat was niet mijn vraag en waarom wilt u dat weten?

    lees wat ik zeg jpg en png werkt niet gebruik gif gewoon 50x50.


    nu niet meer zeggen dat jpg niet werkt admins hebben dit vast wel gelezen;)

    ja daar kijk ik ook naar heb me daar al aangemeld maar snap er niet veel van heb nu ook 1gevonden met unl transfer en 1gig webspace heb mijn nameservers gechanged nu even wachten en kijken hoe het uitpakt ik laat zo wel meer weten:)

    ik zal even kijken naar de prijzen daar ik ben minderjarig dus en werk momenteel nog niet dus een betaalde hosting is dan een beetje lastig maar ik kan altijd nog me zakgeld neerleggen:$

    ja maar ik vraag wat jullie gebruiken en jullie de beste free host vinden ik heb heel vaak gezocht had een hele mooie maar als ik me crime erop zette zij die elke keer error code 500 intern fout dus die gebruik ik nu niet meer

    Ik ben zelf voor het afschafen ik vind het eigenlijk gewoon dom heel vroeger deden ze dat ook niet -,-


    maar btw past mijn cron automatisch mijn tijd aan met wintertijd enzo?

    Hallo,


    ik host nu op 000webhost met 3betaalde domeinen maar hij geeft vaak aan de server is to busy daar mailen mijn spelers mij altijd over en daar word ik een beetje gek van weet 1van jullie mischien een betere free host met veel bandwitch en 1gig web space ongeveer? zonder ads?


    Bedankt!