Posts by Jorzwa

    uhm hoeft niet ik ben van plan ze zo te gaan verkopen moet nog 10euro voor cod bo dus daarom verkoop ik ze zo goedkoop:$

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 12.01.11 23:16:46:
    BUMP


    alle 4 de layouts zijn tekoop voor 15euro krijg je alle rechten inclusief doorverkoop;)

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 15.01.11 13:01:27:
    alle 4meenemen voor 10 euro paypal

    Hallo,


    ik bied hier 4 layouts aan voor een kleine prijs


    Betaling: paypal


    Layout 1



    Bieden vanaf 7 euro 50.


    Layout 2



    Bieden vanaf 5 euro.


    Layout 3



    Bieden vanaf 5 euro.


    Layout 4



    Bieden vanaf 5 euro.


    Je ontvangt alleen de psd! Als je een layout koopt krijg je alle rechten erover en de layouts worden 1keer verkocht.


    Als je geen belang hebt, niet reageren A.U.B


    Mvg, Jordy

    Dankje!


    Contact is fixed
    Aanmelden doet nog steeds raar met de layout het werkt teminste beter! Ik heb nog een aantal problemen met andere paginas


    Saldo


    Klikmissies



    Betaalde aanmeldingen



    als u deze nog zal willen fixen zal ik u heel erg dankbaar

    Hallo,


    Ik ben een systeem in mijn nieuwe layout aan het bouwen maar ik kom een paar fouten tegen soms doet de layout heel raar en dat doet hij bij somige paginas niet


    Preview: smsplek.net


    kijk maar bij contact aanmelden en inloggen


    bij contact gaat de layout scheef
    bij aanmelden komt die op een blanko pagina
    en bij inloggen doet die het goed


    dit heb ik ook als je bent ingelogd


    naam: demo
    wachtwoord: demo


    kijk maar


    contact pagina


    Aanmelden pagina


    Inloggen pagina


    Wie zal me kunnen helpen?

    uhm normale grote 17inch ofzo


    btw ik zoek een webshop script heb jij mischien nog 1liggen of weet je een plek waar ik 1kan kopen?

    ik heb ook met mozzila gechekt daar is die niet goed gecentert voor de rest is die goed heb je ook internet explorer ofzo want daar bugt die heel erg

    de ingame layout is niet hellemaal goed en ik vind hem niet mooi om naar te kijken die kleuren etc ik zal hem nog niet zo online zetten nog een paar aanpassingen hellemaal in de kleuren schema

    Onderwerp:


    het gaat om jongerenplek.com je kan verslagen en werkstukken te koop aanbieden op het forum en je kan punten krijgen door te bellen wallie of paypal of op reclame klikken refferals aanmelden etc dan kan je in verslagen handelen met andere jongen ook kan je chatten over een speciafiek onderwerp like muziek kleding etc het lijk veel maar ik deel alles netjes in en zo is het simpel