ik zou voor logo drie gaan ziet er mooi uit
Posts by mafiabase
-
-
ik had er niks van gemerkt
-
wat is de prijs die je er voor wilt hebben ?
-
ik vind dit anders een net gebaar van topic starter niet iedereen heeft een groot butget
-
ik denk dat je weinig kans maakt dat iemand dat gratis gaat doen !
en ik denk ook niet dat er veel leden op zullen spelen gezien er zo veel games zijn die beter zijn als deze! en bij mijn maffia hebben ze ook meer opties
dus ik zou zegen ga hem eerst maar is sterk verbeteren !
succes met je game -
ik bestel altijd bij hun maar nu de laaste keer wacht ik ook al drie weken op mijn besteling terwijl er stond binnen drie werk dagen heb je het in huis
-
tanks .j jipping
leuk om te bewaren als aandenken
-
heeft iemand een screenshot van het forum van het oude cp dus niet de home pagina
vind ik leuk om te bewaren hebje hem plaats hem dan hier leuk voor andere leden die hem ook wilen hebben -
lekker lang uit op de bank hangen en film kijken
-
ik heb de regels gelezen maar vind dat er een paar missen mischien een idee om deze er bij toe te voegen
zo dat iedereen een unieke avatar heeft !. Avatars
1. Erotische of aanstootgevende avatars zijn niet toegestaan.
2. Het is niet toegestaan om gelijke avatars van leden te gebruiken, dit brengt verwarring.
3.Het is niet toegestaan om zwartmakende avatars in welke vorm dan ook te plaatsen. -
ik heb ook mijn links toe gestuurd maar ze staan er niet ?
-
succes en dat deze crew nog lang zo zo mag blijven
-
begin al te wenen maar wat een verandering !
ik wens iedereen een goed nieuw begin !
mvg mafiabase -
hier bij criminals point de naam zegt het al
oplichters zijn ze de leden zoals cwcw die zoiezo
iedereen oplicht en als je een eigen site maakt
wat niet het zelfde is en dan iemand vraagt om link partner te woorden word je hier verbannen !!
het lijkt hier wel de kleuter club en dan sourceshop
hij is het kontelikertje van de Crew
je kan beter naar wmpoint daar zit het verschil
daar zijn ze teminste volwasen -
ik vind halloween leuker als sint maarten al die zeikerts aan je deur voor snoep en ook nog is vals zingen bij halloween verkleden ze zich nog het is een hele happning(h)
-
ze kunnen hem net zo goed laten zitten wat maakt die ene asielzoeker uit het is hier toch al multi culti(h)
-
-
-
-