Posts by NVBWebsites

Ook altijd al een eigen blog willen hebben? Dan kan dat bij ons voor 10 euro per maand! U krijgt een gratis domein naam met een webhosting pakket, en natuurlijk een geinstaleerde blog met vele extra's.

Zoals:
    - 25 Templates
    - 25 Plugins ( zoals een vriendelijke url's )
    - Alle rechten over uw blog!

Er komen natuurlijk geen advertenties op uw blog te staan, U kunt ook Google Adsense aan uw blog maken dat kan allemaal met onze plugins!

Prijs: 10,00 Per maand. ( Op contract basis )

Hopelijk hebben wij u genoeg geïnformeerd.

Voor vragen kunt u altijd even mailen naar: ***************

Hoi,

Wat vinden jullie tot nu toe van:

http://www.nvbwebsites.nl/klanten/5/

Kleine aanpassing gedaan die je eerder zag bij een topic waar het design stond, ik vond een banner gewoon overzichtelijker.

Maar wat vinden jullie er '' tot nu toe al van ''?

Bedankt!:cheer:

W0utR: Volgende keer wel de juiste categorie kiezen

Geachte,

Heb een partij 1 GB DDR2 geheugen modules op gekocht bij een bedrijf wat niet meer bestaat, Nu wil ik ze door verkopen.

Info over de modules

Memory Capacity: 1GB
    Memory Technology: DDR2
    PC Rating: PC2-5300
    Computer Type: Desktop PC

Prijs: 12,50 Per stuk

Zet hier neer als je interesse hebt, de modules zijn merkloos maar van goede kwaliteit heb 2 in me pc en werkt perfect!

Groet
    Nick

Dit is helemaal niks, Het is leeg dit is nog geen design vind ik, Vul het design is met teksten menu knopjes plaatjes nou succes:slotje::cheer:

Ja met cass eens het ziet er niet uit , en werkt voor geen meter...

Zoals het lettertype is bijna niet leesbaar door de kleur..Layout is niet overzichtelijk en voor de mensen die niet weten wat WW is het helemaal niet intressant, Sorry voor deze kritiek maar ga wat mooiers maken wat mensen pakt

Forum werkt ook niet, De kaders om de dingen is ook niet echt mooi maar verders succes

ga nog ff naar de kermis ( Tilburg :cheer: )

Toedeledokie!

Alex, mag jij mij via msn uitleggen waarom ik het pakket niet meer kan gebruiken, ik heb destijds een pakket genomen bij Dhr A Ruter, en na een tijdje is hij niet meer beschikbaar, ik heb me gegevens moeten invullen voor dat pakket!

Ziet er leuk uit, maar wat Laersh zegt zou ik idd ook doen.

Ik zit al paar jaar in dit vak als ''Webdesigner'' , werk met glows en leuke plaatjes mooie teksten! Dan lukt het je zeker!

Niet alles is gratis, Maar alex wat je zegt van dan ben je hier niet welkom vindt ik nergens opslaan? Vinden ze jou wel welkom?

@ Kantoor123, Zoek eens op google naar een script zijn vast wel ergens iets gratis te vinden! Of misschien kan iemand het voor je fixen tegen een banner op jou ( toekomstige ) site?:)

Mollie, heeft diverse opties voor je site ( iframe , popup etc... ) zij werken ook zeer fijn! Ze hebben ook api systemen dus fijn voor andere dingen, Mollie is zeker een aanrader als je er meer informatie over wilt kun je het beste bellen naar de mollie service lijn helemaal gratis ;) 020-6128855 dat is hem, nou veel succes verder:cheer::cheer: