Hangt af van wat jij denkt dat je banner gaat doen bij mensen.
Stel je maakt een banner met niets meer dan de tekst:
klik hier
=> iedereen is nieuwsgierig en klikt dan, waardoor je bezoekers aantrekt die minder goede kwaliteit zijn
Stel je maakt een lelijke banner met je logo op, dan wil je dagen, zodat je zeker bent dat veel mensen dit zien.
Wil je je bedrijfsnaam bekend maken, dan wil je dat je zoveel mogelijk gezien wordt en koop je best views. Dit noemt een branding campagne.
Verkopen => kliks
Branding => views
Beide => dagen
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.03.11 22:40:50:
Ok, ik krijg vaak dezelfde vragen tegenwoordig.
Daarom hier even verduidelijken:
DiMoPay is een betaalsysteem voor je site.
Het brengt veel webmasters samen.
Daardoor onderhandelen wij voor betere prijzen, omdat we een groot aantal webmasters vertegenwoordigen.
En dit lukt vrij goed, we hebben al de hoogste uitbetalingen.
Publicoll gebruikt DiMoPay om de betalingen te regelen.
Publicoll ondersteunt nu microads en publieke ads.
Publieke ads:
Het voordeel is dat adverteerders betalen om meteen op alle sites te staan en je dus inkomsten van een brede bron krijgt.
Microads:
Hier kies je voor een minimumprijs en krijg je enkel advertenties te zien van je eigen site.
Je weet dus zeker hoeveel je krijgt van elke banner verkoop, maar je moet natuurlijk wel zelf je eigen adverteerders aanbrengen.
Hopelijk lost dit vele vragen van jullie op.
K