Posts by K.Rens
-
-
Ik sla niets uit je mond, jij had het recht hier niets op te zeggen.
Je hebt beslist dit toch te doen, dus zie ik niet in wat je hier zit te klagen.Zeggen dat het ons niets aangaat is echter totaal fout, want aanvallen op de server zijn illegaal - het gaat dus ons en de maatschappij volledig aan.
-
-
-
-
Gisteren werd onze server vanaf ongeveer 15u aangevallen door een ddos/flooder aanval van een botnet (of gelijkgestelde) (geen probleem).
Hierdoor werd deze site niet bijzonder zwaar vertraagd (zoals te zien was aan de miliseconden vanonder), maar het kostte me telkens wel weer een aantal minuutjes om alles op te ruimen en de ip's te bannen.
Verder werd er ook een cookie stealer geplaatst in het forum.
Hoewel hiermee niets significant gestolen kon worden en niemand gehackt is, hebben wij meteen de poster verbannen en de webhosting van zijn cookie stealer laten afsluiten, wat binnen de 10 minuten gebeurde. Het plaatsen van cookie stealers zou nu technisch ook niet meer mogelijk mogen zijn.
Jullie veiligheid liep op geen enkel moment gevaar.Ik weet niet wie te veel tijd heeft of denkt dat hij grappig is, maar uiteindelijk werd er nog geen echte schade toegebracht en indien ik dit bericht hier niet gepost zou hebben, zouden onze forumbezoekers dit niet eens door hebben gehad.
Op zich kunnen wij een flood aanval eenvoudig bannen en kunnen wij dubbele/massale toevoegingen eenvoudig verwijderen.
Het kost dus enkel jezelf veel tijd.Stop dus met dat kinderachtige gedrag en kijk liever naar hoe goed JULLIE CP draait!
Werk mee aan de verdere opbouw in plaats van de afbraak ervan.Bedankt!
Ps: gezien de massale pogingen om deze site kapot te krijgen, gaan wij strenger optreden. Ben je hier niet graag, kom hier dan ook niet de sfeer verpesten. Ik wou dat er een andere keuze mogelijk was. -
Ik was in de achtergrond bezig met het versnellen van de anti-ddos code die ik vannacht tot 2-3 uur 's nachts aan het schrijven was voor deze site.
Van zodra deze actief was, ben ik gaan slapen.
Zonet heb ik deze dan versneld, vandaar de uitrekking van de lay-out. -
-
Ik ben rang nummer 200 ongeveer ginder.
En de admin wil niet verkopen, heb dat al geprobeerd -
Ik ben er aan aan het werken. Daarstraks werd snel snel een lapmiddel gebruikt, nu ben ik het vanaf de grond aan aan het verbeteren.
Daarom is het mogelijk dat oude reacties en scripts opeens verkeerd reageren.Edit:
Enkel in de code tags wordt vanaf heden code aanvaard. -
Je ziet toch ECHT zelf dat wij geen licentie moeten hebben.
Lees gewoon hun site!Ik sluit dit topic omdat enkele mensen hier belachelijk beginnen te doen.
-
Een gewone bezoeker is niets met die microseconden.
Dus ik investeer er mijn tijd niet in. :pI love De-Design, hoe strakker en simpeler, hoe beter.
-
Elke site is kraakbaar, als je maar lang genoeg probeert en veel geduld hebt.
En je moet er natuurlijk op de juiste moment bij zijn (0-day).Ik investeer liever mijn tijd in het scripten van nieuwe mogelijkheden in plaats van benchmarks.
De server load is zwaar afgenomen, dat is al wat ik moet weten als benchmark. -
Ik heb net een aantal pagina's herschreven op veiligheid.
Zo word je nu verplicht bij het registreren een code over te typen en wordt er bij het inloggen een unieke hash gekoppeld aan jou inlogsessie.
Hierdoor kunnen we je ook automatisch terug inloggen moest je te lang inactief zijn op deze website.
Verder werd de algemene config en de achterliggende functies al gedeeltelijk herschreven om nog sneller te laden.
-
Dit registratiesysteem werd aangepast, vandaar.
Dit zou nu opgelost moeten zijn. -
Leer lezen, muggenzifter:
CitaatYou plan to use the chat and you are ready to leave the linkback logo on your chat : the chat is totally free, and you can modify it.
Wij hebben het logo laten staan en mogen deze chat dus gratis gebruiken.
-
Ik verdoezel helemaal niets.
Ik probeer het forum gezellig te houden + ik heb buig mij naar jullie kritiek en hem mijn reactie aangepast.
Zoals ik ook meteen zei. -
Dubbele reacties samengevoegd.
Heb alleen wel wat beters te doen :pDie chat is zo perfect geldig.
We verwijzen netjes naar de makers met hun logo. -
De chat pagina link vanboven werkt nu in alle browsers en met al onze domeinen.
Edit:
Laatst gewijzigd tekst onderaan elk gewijzigd topic wordt nu wel correct weergegeven.In het nieuwsoverzicht en de laatste reacties worden slashes nu correct gestript.
-
De over ons pagina bevat nu de laatste data.