Posts by K.Rens

Een medewerker van gethost gedroeg zich vreselijk onprofessioneel op MSN, terwijl ik erbij was.
    Hierbij werd niets van bovenstaande gegevens vermeld.
    Ik oordeel op wat ik zelf zie.

Meerdere partijen zijn hier in de fout gegaan, maar feit blijft dat de persoon in kwestie dat domein al lang op het oog had.
    Verder werd dit domein gekocht door iemand van gethost zelf en niet door een klant zoals wordt beweerd.
    De enige mogelijke verklaring die overblijft is dat iemand zich voordoet als zijnde van gethost, maar dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.

Edit:
    De persoon in kwestie is bereid het domein te transferren.
    Hopelijk verloopt dit alles nu vlot.

Alvast bedankt uit naam van de aanhangers van de netiquette.

Beste leden,

Hierbij wil ik jullie graag waarschuwen voor de volgende webhoster: gethost.nl

Hij registreert domeinnamen van anderen om ze nadien tegen een hoge prijs weder te verkopen.

Reeds 1 iemand van deze website heeft hierdoor schade geleden. Hij had een nieuwe domein in zijn nicknaam gezet en iemand van gethost heeft die dan meteen geregistreerd om hem zo te kunnen afpersen.

Pas hier dus mee op.

Echt vreselijk wat er gebeurd is.

En dan zo een dikke man die dan op het einde nog even naar die omvergereden mensen stapt met zo'n fototoestel, op zijn dooie gemak. :S
    Freaky mensen ze.

Het is maar goed dat hij dood is, nu bespaart hij de slachtoffers heel wat leed en moeten de belastingsbetalers geen jarenlange kosten doen om hem in leven te houden en hem voor de rechter te laten verschijnen.
    Uiteindelijk is iedereen er beter van dat die mens dood is.

Tegen zijn 50 kon hij terug vrij hebben rondgelopen, zelfs als hij levenslang had gekregen. Er zijn verzachtende omstandigheden immers.
    Enige wat tegen hem speelt is dat hij aanslag wou plegen op het koningshuis - dit zal sowieso het dossier verzwaren, waardoor hij alsnog later dan zijn 50ste zou hebben kunnen brommen.
    Maar wederom zijn dit speculaties.

"Jouw criminele forum"
    => gaan we hiermee wel de juiste mensen trekken? Lokt veel noobs die willen leren hacken enzo?

Owh ja, het is de punt ipv het punt volgens de Nederlandse spelling zeker.
    Blijf dat verwarrend vinden toch.

We zouden eerst moeten weten welke richting we uitgaan met CP voor we een definitieve slogan kunnen bepalen.
    Maar er zitten al zeker mooie suggesties tussen.

Ik ben op zoek naar de perfecte slogan om te gebruiken om CP te promoten.

Wat is volgens jullie de perfecte sloganeske omschrijving van deze website?

Bedankt!

Ps: banners en ander promotiemateriaal zijn altijd welkom!

Overschat de 50 euro google adwords niet!

Je betaald er nog kosten op, je moet minstens 10€ eerst overschrijven voor je het krijgt etc etc.
    Uiteindelijk heb je iets van een 30€ om te adverteren en dit is er zeer snel door, zonder goede resultaten (kostprijs: 10€).

Als je een echte professionele scripter inhuurt rekent die gemakkelijk 50 euro per uur, exlusief btw.

Schelden met ziektes wordt hier niet getolereerd, gelieve hier op te letten.

Je kan meestam in het bios aanduiden om een sata schijft als ide te draaien - en dan ziet windows xp hem wel staan.

Tijdens installatie van windows xp moet je dacht ik ook f6 duwen, dan kun je extra drivers installeren bij het laden van xp installatie en dan ziet hij de schijf normaal wel.

Als we het doen, scheiden we ze volledig.
    Het is maar juist omdat er nog geen Engelstalige criminalscommunity bestaat.

Op dit moment zitten er naar mijn weten 3 anderstaligen op deze website.

English below!

Zou jij graag hebben dat er ook een Engelstalige versie bestaat van deze website?

Ps: we zullen eerst alle bugs sowieso repareren. Dit komt er dus niet voor het einde van Juli.

------------English-------------

Would you prefer having an English version of this website?

Ps: We will first fix all the bugs anyway, so it will not be so before the end of July.

It totally depends on your game and the gameplay.
    When there is already a lot of money in the game (after a few month's), you can give new players more start cash.
    This way the gameplay is more fair and new players will climb faster.

It all depends on your preferences.

10 jaar: eerste computer
    11 jaar: eerste internet (inbel modempje, +/- 20kb/s)
    12 jaar: eerste website met dreamweaver
    13-14 jaar: eerste grotere websites (klasje.be, onze schoolsite)
    15 jaar: eerste stapjes in php met criminals.klasje.be, wat later http://war4europe.com is geworden
    Daarna: crime-scripter (de latere http://webscripters.be) omdat op phpfreakz criminals verbannen was
    Daarna: overkoepelende site http://gamecoll.com
    Dan natuurlijk: http://onlinegamemanager.com (start je eigen game)
    Nog later is er dan onze promotie site http://publicoll.com bij gekomen, onze takenplanner http://todo.gamecoll.com en onze vele andere projecten.
    En dan nu recent natuurlijk CriminalsPoint.

Momenteel hosten wij nog een 15-tal andere projecten die worden afgewerkt en waarvan vermoedelijk enkele de komende maanden zullen worden uitgegeven.

Ja, ben wel benieuwt naar de url.

Als hij 3000€ verdient/maand, dan moet hij meer dan 50% afstaan aan belastingen.Dan blijft er 1500€/maand over.
    Als hij een grote site heeft, heeft hij minstens een eigen dedicated server.
    -100€/maand per server
    Prijzen: - 100€/maand
    Promotie: -500€/maand (wat nog weinig is voor grote games!)
    Dan blijft er ongeveer 800€/maand over x 12 = 9600€/jaar
    => dan krijgt hij nog net kindergeld in Nederland, in België al lang niet meer.

Op dit moment is er nog geen schade.
    Onze server heeft het wel iets moeilijker om altijd alles te verwerken, maar het is gelukkig maar een kleine aanval.
    Een infarct dus nog niet. Eerder wat lastige muggen die de boel komen verpesten.