Kan ook op http://hosting.Gamecoll.com
Posts by K.Rens
-
-
We wachten geduldig op hun volgende stap. (h)(h)
-
Je kan altijd ons paypal account gebruiken, dan betalen wij je nadien gewoon uit - als je zelf geen paypal wilt.
Uitbetaling kan vanaf 5 euro. -
"de in-te-loggen site heeft niet correct geantwoord"
Dit wil zeggen dat je ergens iets output, wat niet geoutput moet worden. In dit geval output je het volgende: </p>
Dit moet niet, je moet gewoon een 1 of "okclose" teruggeven als het inloggen geslaagd is op je site.Verder linken naar ingame doe je toch gewoon met
Verder heb ik de laatste 2 weken geen enkele api vraag ontvangen in de helpdesk.
-
Aangezien je niet meegeeft wat juist de fout is, kan ik je zo moeilijk helpen.
Ik adviseer je onze GameColl helpdesk te contacteren met de exacte problemen en dan help ik je privé verder.
Eventueel kunnen wij deze koppeling ook voor jou realiseren. -
Het staat nog niet zo ver van ons af als sommigen hier denken.
Computers zijn nu al in staat om via 3D camera's ons perfect in beeld te brengen en meteen te weten wat ons hoofd is, wat de armen en wat de benen zijn.
Enkel de details moeten wat beter bekeken worden en aan elke beweging moet een zekere actie gekoppeld worden.Is vooral een hel voor de programmeurs.
-
Dit is naar verluid de toekomst: full-body gaming.
External Content www.youtube.comContent embedded from external sources will not be displayed without your consent.Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.Hoewel het technisch nog niet zo ver staat, zelfs niet op het vlak van stemherkenning, vind ik het wel een zalig droombeeld.
Ik zie mijn kinderen hier binnen 15 jaar al mee spelen, als ik dan kinderen heb. (xD) -
-
Off:
Edit door K.Rens: volgende keer als je roept in je topicnaam krijg je een strafpunt van me. -
Ok, nu weet iedereen het.
Bij onredelijke reacties best even een crewlid vragen die reactie te verwijderen en die persoon hier op te wijzen. -
Is al heel wat beter. :cheer::cheer:
-
Microsoft is wederom slecht begonnen.
Ze halen misschien wel Google een beetje in,
maar hun achterstand is te groot en ze hebben te weinig geinvesteerd in kwaliteit.Zowel op het vlak van beveiliging (windows) als kwaliteit van hun aangeboden zoekresultaten als ...
Enkel gebruiksvriendelijkheid zijn ze aan het inlopen op hun concurrenten (windows 7 vs mac & unix). -
Willen jullie een dashboard op CP met bv statistieken over je eigen website?
- SEO score
- Backlinks
- Pagerank
- CP Sitekeuring resultaten
...?Is iets dat ik al lang overweeg te maken voor WebScripters, maar misschien kan ik het wel voor beiden ineens maken.
-
Korte film voor de efficiëntere mensen onder ons
External Content www.youtube.comContent embedded from external sources will not be displayed without your consent.Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.
Duurt maar iets meer dan een minuutje. -
Ik vrees dat als je zelfs een basis structuur van een site nog niet kunt maken, dat je project ook weinig kans heeft op slagen.
Sorry.Eens je een realistisch voorstel hebt, zullen mensen je veel sneller willen helpen.
Hint:
div floating header
left floating menu | left floating main page<div id="header">header</div>
<div style="float: left; width:100px;">Menu</div>
<div style="float: left; width: 300px;">Main</div>Of je kan met frames werken.
-
-
Jullie zitten achter op schema.
In internet explorer 8 is de standaard zoekmachine nu ook al bing opeens.
Vandaar dat ik het merkte, opeens kwam ik op bing terecht.Microsoft kan nooit winnen van Google.
Google is zo slim geweest om alle basistaken online aan te bieden (docs, mail, zoeken, ...)
Hierdoor staat er in 80% van de tijd hier op mijn pc wel 1 of meerdere Google sites open.
Vieze Google spyware!Verder krijgen ze dankzij google adsense en analytics tonnen informatie die ze verkopen en misbruiken...
Een perfecte bedrijfsstrategie dus.
-
Wat vinden jullie van de nieuwe Microsoft zoekmachine, Bing?
http://www.bing.com/Het is de nieuwe live search website.
Hij zou normaal woensdag online komen, maar is blijkbaar al online.Persoonlijk vind ik de resultaten niet zo goed.
Ook onze websites scoren er in het algemeen veel slechter op dan in google. -
-
Ik heb ook uit reacties vernomen dat Kohana beter zou werken.
Zou dit zeker ook mee in je testproces opnemen.Persoonlijk vind ik framework's overbodig voor kleine projecten.
Zelfs CriminalsPoint is te klein voor een groot framework ervoor op te zetten.Netlog, hyves, facebook, hotmail, dit soort sites hebben wel echt veel baat bij een framework...