Op dit moment heeft die site nog geen inkomsten, buiten wat eurocentjes uit de advertenties.
Het is de bedoeling dat deze inkomsten mee opgebouwd gaan worden.
Adverteerders zoeken, meer spelers zodat de ads opbrengen, etc etc.
Posts by K.Rens
-
-
Beste CP'ers,
Wij zijn op dit moment op zoek naar een nieuwe projectleider voor http://www.gamehemel.com
Wij bieden:
Voldoende webruimte
De domeinen
50% van de winst, na aftrek van de kosten (hosting en domein)Wij zoeken:
Projectleider die deze site wil promoten, verder uitbreiden, nieuwe games toevoegen, adverteerders zoeken, ...Interesse, laat het me weten!
-
$price_wiet => deze variabele wordt nergens aangemaakt
-
Leestekens gebruiken aub!!!
Hosting kunnen wij eventueel wel aanbieden.
Ik ben nog op zoek naar een design voor de games van http://www.onlinegamemanager.com -
Ik ben zopas afgestudeerd en ben werkzoekend.
-
Als ik jou was zou ik er iets in zetten, dan komt het al veel beter over.
Verder wel mooi gebruik van de technieken en van de beschikbare ruimte.
-
Zucht, wie er ajax heeft uitgevonden.
Waarom moet javascript nu persé alle tekens omvormen.Zal binnenkort ernaar kijken, bij reacties werkt ? (euro) precies inderdaad niet.
Bij nieuw topic starten gelukkig wel. -
Alle speciale tekens worden nu wel aanvaard op ons forum.
Accént tëst
€
©
Cóôl
èAchtergrond voor de webmasters onder ons:
jQuery codeert standaard alles naar UTF-8.
Om dan alles correct in onze codering op te slagen, moet je gewoon utf8_decode() uitvoeren over de input.
Vrij simpel dus, maar je moet het maar weten. -
Nog 24u voor crimeseed.nl
Iemand nog interesse in de andere domeinen, deze zijn nog niet te verlengen en zijn dus goedkoper.
-
Of doe een paar design handleidingen achterna.
Daar leer je ook veel technieken van. -
Pb sent.
-
Wij bieden anders de volgende site aan, inclusief domein: http://www.gamehemel.com
We hebben dacht ik ook nog een ander domein van die soort liggen.Als iemand een goed bod doet...
-
En welke foutmelding komt er?
Eventueel al overwogen om een ander betaalsysteem te hanteren dat geen problemen geeft?
-
Winnaar: swatcrime
drugstar.nl
€ 10,00
drugstar.be
€ 10,00Winnaar: lars1134
Crime-scripter.eu
€ 1,5Nog te koop:
webcoll.nl
factuurdatum: 2009-08-21criminalz.be
factuurdatum: 2009-12-19crimeseed.nl
factuurdatum: 2010-07-26 -
De enige pagina's die sneller worden van dit soort acties zijn inderdaad die pagina's die ook effectief een zoekopdracht uitvoeren of een berekening uitvoeren op deze privéberichten tabel.
Deze pagina zal dus in verhouding bijna niet sneller laden.
Enkel de privéberichten teller, ongelezen, hier linksboven zal misschien invloed hebben ondervonden.Verder is deze server een quad core met 4 gig ram en gaat dit echt zo goed als niets doen.
-
Wij gaan inderdaad een inschrijving in de kruispuntbank hiervoor nemen.
Zelfs na belasting zouden wij in staat moeten zijn de aangeboden tarieven te blijven aanhouden.
De reageerders in kwestie hebben een privébericht ontvangen van mij.
-
Wij bieden inderdaad ook hosting ruimte aan.
Contacteer me privé voor de website met de tarieven.Betalen kan via alle betaalwijzen die u van ons gewend bent (overschrijving, iDeal, paypal, bellen, sms, wallie, ...)
Vergeet niet dat bij de laatste 4 er de verlengingskosten bij komen, aangerekend door transip.
Domeinen worden overgedragen (gepusht) naar een andere transip account na betaling.Motivatie: ik wil geen domeinen meer hebben staan bij transip.
Edit:
Einddatum: 48 uur na laatste bod -
Jammer dat we afscheid van je moeten nemen.
Bedankt voor de samenwerking! -
De ideal tarieven die daar vermeld staan zijn niet correct.
We betalen meer uit, vermoedelijk wordt er maar 1 euro kosten aangerekend. Dit is veel goedkoper dan mollie.Ik hoop vanavond hierover reeds bevestiging te kunnen geven.
Het is voor dit soort zaken dat ik juist om testers vraag. (xD) -
webcoll.nl
factuurdatum: 2009-08-21
criminalz.be
factuurdatum: 2009-12-19
crime-scripter.eu
factuurdatum: 2010-07-22
crimeseed.nl
factuurdatum: 2010-07-26
drugstar.nl
factuurdatum: 2010-07-29
drugstar.be
factuurdatum: 2010-07-29Iemand deze domeinen hebben?
Zelf gebruiken we ze op dit moment toch niet.
Bieden kan hier vanaf 1 euro :-p
Aankoopprijs omvat tevens de verplichte verlening, indien nodig - de factuurdatum staat er telkens bij (gaat over de laatste 4).(Verkoop nog niet goedgekeurd door bestuur wegens vakantie, maar zal vermoedelijk geen probleem zijn)