Posts by K.Rens

Dat is de bedoeling, dat je niet kan bumpen.
    Is nergens voor nodig...

Als we dit al zouden maken, zou het zijn dat je max 1x kan bumpen NA 3 dagen en binnen de 10 dagen na het posten van je topic...

Te koop:
    wmportal.nl en .be

Startbod: 25 euro
    Bieden vanaf 5 euro erbij

Domeinen zijn net vervallen.
    Zal ze verlengen zodat ze kunnen worden getransferd indien gewenst.

Bieden enkel in dit topic.

Nieuwe updates aan deze site werden doorgevoerd:
    08-10-09 - K.Rens
    In de online ledenlijst kun je nu meer dan 20 online leden zien en werkt de pagina navigatie weer.

08-10-09 - K.Rens
    Als je met je muis over de actieve topic's hier links gaat, die ingekort worden (...), dan krijg je nu de volledige titel te zien.

08-10-09 - K.Rens
    De optie wachtwoord vergeten werkt nu nog maar 1x per 24 uur. Dit om misbruik te voorkomen.

Update:
    08-10-09 - K.Rens
    De menu's van deze site werden restyled om minder dubbele links te hebben.

08-10-09 - K.Rens
    Een spelfout in de ledenlijst werd opgelost.

Ps: met elke dag meer dan 60 mensen online is deze site de perfecte plaats om jou website te promoten!
    Neem snel als eerste een plaatsje bovenaan deze site of tussen de topic's en profiteer maximaal van deze visibility!

=> vind ik
    Als je ik gebruikt valt de t na de vind weg (h)

Een script is nooit van de eerste keer perfect.

Een website moet groeien en ik ben op zich van dit niveau, normaal gezien, dat ik live wijzigingen kan maken zonder grote fouten.
    Officieel mag dit natuurlijk niet (xD)

Beste leden,

Op algemeen verzoek heb ik alle offtopic reacties gescheiden van on-topic reacties.

Hopelijk kunnen jullie nu veel eenvoudiger alle goede topic's scheiden van de anderen.

Geef je mening, niet tevreden, dan draaien we deze update terug!

Mvg,
    Koen en het gehele CP team

Update: We verwelkomen Dein terug in ons team.
    Na een korte time-out zal hij ons nu weer vervoegen om CP netjes te houden.

Je kan via dimoweb.com je wallie kaart ook laten uitbetalen.
    Dan krijg je dat geld terug op je rekening.
    Het enige nadeel is de kosten die wallie hierbij aanrekent.

CriminalsPoint was blijkbaar nog altijd vatbaar voor een beperkte XSS injectie.

Deze functionaliteit werd nu tijdelijk uitgeschakeld om de veiligheid voor 100% te garanderen.
    Deze avond (ten laatste na het weekend) zal ik deze functionaliteit weer activeren, op een veilige manier.
    Vermoedelijk gaat niemand hier merken wat er juist uitgeschakeld is, het is iets kleins en daarom dat het nu pas ontdekt werd.

Verder kan ik wel verzekeren dat er geen inbreuken werden vastgesteld, daar deze XSS injectie op server niveau reeds werd geblokkeerd.
    Op een standaard webhosting, had men deze website kunnen hacken.

Moraal: controleer altijd goed de beveiligingsinstellingen van je webhoster. Willen ze deze niet vrijgeven, koop er dan ook geen hosting!

CP en http://webscripters.be fusioneren niet, geen angst.

WSS komt echter terug als een algemener forum en gaat vermoedelijk gereset worden.
    Door alles te kopieren naar hier, blijven alle downloads, scripts en artikels toch nog ergens bewaard en is er geen groot verlies van gegevens 8-|

Dein heeft de taak trouwens op zich genomen en een lijstje gekregen met alle kandidaten om te helpen.
    Hij zal deze zelf contacteren indien hij hulp nodig heeft.

Bedankt voor de massale aanbiedingen (10+)!
    Koen

Ps: sorry als je dubbele updates ziet in je RSS reader.
    Heb er nu een unieke titel bijgezet.
    Dit omdat zoveel mensen het blijkbaar graag lezen.

De feed is nu dus veel beter leesbaar, tov vroeger.

lowsrc is enkel handig als de gebruikers ook echt een kleine versie van de foto online hebben staan...
    De browser maakt dit niet vanzelf en onze server eerst een thumbnail laten maken vind ik persoonlijk wat overkill...

Beste leden,

De updates van CriminalsPoint zijn vanaf heden ook te raadplegen via de RSS-feed van deze website.

1) http://www.criminalspoint.com/updatesrss.php
    2) Er worden vanaf heden 15 actieve topic's getoond in plaats van 10.
    3) Alle pagina's zouden nu sneller moeten laden, het actieve topic's deel werd herscript op snelheid.
    4) In de "Meer" actieve topic's worden nu 40 topic's getoond in plaats van 20.
    5) Gesloten topic's worden nu ook weer getoond.
    6) Meer actieve topic's nu ook versneld!
    7) Meer actieve topic's volgt nu ook de tag en kleurencodes voor gesloten topic's en ongelezen topic's, net als aan de linkerkant.
    8) Het beheren van updates werd verbeterd voor de admins.

Met vriendelijke groeten,
    Koen en je gehele CP-team

Ps: contacteer mij aub niet allemaal massaal via PB!
    Het beantwoorden van deze vragen kost mij tijd, waardoor ik minder tijd over heb om te coderen aan deze site!

Wij houden van DE-design.
    Geen zaken dubbel zetten en zeker geen nodeloze ruimte gebruiken, tenzij ze een estetisch nut heeft.

In stap 3.5 is de header in elk geval te groot naar mijn mening.
    Maar verder vind ik hem wel mooi.

Wat mij betreft mogen meerdere mensen dit doen ook.
    Maar dan moeten deze onderling wel goed afspreken wie wat overzet, zodat er geen dubbel werk gebeurt...

Bv: scripts, downloads en artikels apart (en scripts/downloads mss zelfs nog verder uitsplitsen).

Besten,

Waarom plaatst de topicstarter geen PTR record in zijn DNS?
    Dankzij PTR kun je zeggen welke server emails mogen versturen uit jou naam - en al de rest laten blokkeren.

Zo is dit probleem meteen opgelost.

Mails die precies vanaf gamecoll.com komen, maar niet vanuit onze servers, krijgen ook een heel hoge spamscore toegewezen.

Google er maar eens op, is een zeer handige techniek om spam uit jou naam te vermeiden.

Koen

Beste Leden,

CriminalsPoint is op zoek naar een verhuizer!

Wat moet er gebeuren:
    Alle artikels, downloads en scripts van http://www.WebScripters.be kopieren en ook plaatsen op CriminalsPoint.

Op deze manier kunnen wij op CP ook een veel groter aanbod aanbieden van verschillende codes, artikels en andere informatie.

Heb je hiervoor interesse?
    Contacteer mij dan persoonlijk.

Zeg er liefst meteen ook bij wat je voor beloning graag zou willen hebben (een domein, x euro, ...).

Voorwaarde:
    - 13 jaar minstens.
    - Tijdelijke functie

Bedankt!