Posts by K.Rens

tree: Niet zagen hé, ik heb 539 berichten gepost...

Het is gemakkelijk om te zeggen dat je het beter kan, maar geloof er niets van.

Volgens mij moet jij dringend eens aan een aantal grote projecten gaan meewerken.
    Wanneer heb jij nog eens sociaal geweest en contact gemaakt met de eigenaar van Netlog of Facebook.
    Get real...

Je wordt hier niet oneerlijk behandeld, bij mijn weten.
    Hoewel ik je kritiek bij momenten wel grondig beu ben.
    Opbouwende kritiek is welkom, maar mij kleineren is voor niets nodig.

Wie hier nog verder zo negatief op doorgaat krijgt een banpunt, want dit topic is niet bevorderlijk voor de sfeer.

Kunnen jullie niet lezen?
    Als jullie denken dat ik het niet goed doe, ga hier dan weg in plaats van kritiek te uiten.

Ik werk hard en ik doe dat graag.
    Maar niet als 2 mensen van deze site hier continu zitten mij te beledigen. Verder zou ik het ook appreciëren als jullie geen verkleinwoorden gebruiken voor mijn naam!

Geen enkel mens kan aan wat er allemaal zou moeten gebeuren, maar dat is normaal. Daarom ook dat ik met een team van 7 man werk voor DiMoWeb en daarbovenop ook nog eens met een team van 10 man voor CriminalsPoint.

Header updated naar v4.2, met dank aan Smil-E.

Ik werk sommige weken inderdaad meer dan 50 uur voor Ernst & Young als IT auditor and assurance.
    Veiligheid testen dus.

Ps: gistreren de servers updated naar de laatste versies.

@ Niels: mijn geduld geraakt op!
    Ik vraag niet om medelijden, ik vraag om respect voor wat ik doe!

En ps: stop met te beweren dat we slecht bezig zijn, er zijn altijd rond de 50 mensen minstens online!

CriminalsPoint heeft al jarenlang zo goed niet meer gedraaid :cheer:

De volgende updates werden doorgevoerd op deze website:

Scripts en artikels zouden nu sneller moeten laden. De achterliggende code werd deels verbeterd.

Beheerders en moderators zouden nu weer scripts moeten kunnen keuren.

De lounge vertoont vanaf heden altijd 10 topic's.

Je blijft nu automatisch langer ingelogd op CriminalsPoint. Je sessie vervalt nu pas na enkele dagen. Hierdoor zul je minder snel opnieuw moeten inloggen.

Betreffende kritiek die de laatste tijd geuit wordt op mij persoonlijk, publiek, soms zelfs bijna als laster geldend:
    Het is de bedoeling dat deze website fun blijft voor iedereen.
    Als iedereen iedereen zomaar begint af te kraken hier, kunnen wij dit niet bereiken.
    Vandaar dat wij hier strenger tegen gaan optreden.

Verder heeft niet iedereen mijn functie hier goed begrepen denk ik!
    Ik ben de eigenaar van deze website, diegene dus die alleen het algemene bestuur zou moeten onderhouden.
    Het is dus absoluut niet mijn taak om de volgende opdrachten hier uit te voeren:
    - Materiaal en sites keuren
    - Massaal mensen te helpen
    - Nieuwe uitbreidingen te scripten
    - Reclame te maken

Wat is mijn functie hier wel?
    - Algemeen bestuur
    - Voorzitten vergaderingen en aankaarten problemen
    - Algemene strategie bepalen in overleg met het team en zorgen dat we een gezamelijke visie hebben
    - Beheer van alle http://www.DiMoWeb.com servers (meer dan 3!)
    - Bestuur van DiMoWeb
    - Verkopen en beheren van webhostings die wij aanbieden

Mag ik dan ook iedereen nogmaals verzoeken om geen kritiek te uiten op mij, zonder dat ze goed weten waar ze kritiek over uiten.
    Ik heb het vreselijk druk, span mij belangeloos in voor deze website, ondersteun de site financieel en technisch en spendeer in verhouding zeer veel tijd hieraan.

Indien sommige mensen hier dit niet appreciëren verzoek ik ze vriendelijk deze site te verlaten. Beter dan nu wordt het niet, we doen al massaal onze best!

Als je problemen hebt met mij of de beheerders, contacteer mij dan of 1 van de beheerders.
    Heb je problemen met een moderator, contacteer dan mij of 1 van de beheerders.

Doet iemand iets fout, gebruik dan de report functie!

Hopend op jullie begrip,
    K.Rens
    Zaakvoerder DiMoWeb & CriminalsPoint
    http://www.dimoweb.com

Superior: welk type bewijs wil je dan? Onze statistieken links op de site zijn live... Dit is al deels een bewijs.
    En Google analytics geeft het volgende:
    Unieke bezoekers: 4.713

Dit gaat trouwens wat mij betreft veel te ver off-topic.
    Verdere PubliColl vragen kunnen via pb.

@Sloosmedia: gelieve je kritiek te staven met concreet bewijs aub!
    PubliColl heeft de laatste 2 dagen 5 nieuwe websites toegevoegd gekregen.
    Een dode site heeft dit niet!
    Alleen al de top 100 van deze week heeft meer dan 300 inkliks gekregen!

Wat moet de ubuntu kenner juist kennen?
    Want ik heb wel ervaring met linux distor's.
    Heb ooit ubuntu gedraaid.
    Maar dat wil niet zeggen dat ik een professional ben, maar ken het wel...

Je omschrijving is nogal vaag.

Lol, ook een gemakkelijke manier om gratis alle bugs in je site te weten te komen (h)
    Gewoon een mail sturen waarin je toelaat dat mensen "bekennen".
    Als je niets bekent krijg je wss evenmin een ban...

Er is een db admin_controle.
    Daarin moet je je userid zetten met daarnaast alle admin rechten op 1 zetten.
    Bovendien moet je in het veld "level" of "status" in leden de waarde van je account op 5 zetten als ik me niet vergis.

403 is forbidden.
    Dus ofwel is de hosting niet correct ingesteld, ofwel heb je index.php niet geplaatst in de map /public_html of in de map /www of wat je webhoster ook gebruikt.

Verwijder zeker de standaard mappen niet, als je deze nadien terug aanmaakt staan ze soms met de verkeerde rechten en kun je deze error ook krijgen!

Ontopic aub!

Morellow: cronjobs gebruik je juist wel voor dit soort gemakkelijke taken. Cronjobs is immers op zichzelf al de eenvoudigste manier om dergelijke problemen op te lossen.

Superior: Niet alle webhosters bieden cronjobs aan, ik gaf dat 2e advies slechts voor in het geval je webhoster dit niet zou aanbieden.

Verder hebben we het beiden over een ander aspect van veilig.
    Natuurlijk zet je crons private, is niet meer dan logisch.
    Ik noemde deze minder betrouwbaar omdat je afhangt van de bezoekers. Bovendien wordt deze ook elke keer iemand je site bezocht wordt geladen. Dat bedoelde ik met minder betrouwbaar.