Posts by K.Rens

Ok, dat 1 iemand een gestolen telefoon gebruikt kan ik begrijpen,
    maar dan is dit niet 14 man op 1 maand tijd die klaagt dat er geld verdwenen is...
    14 vond ik echt zwaar te veel!

Je moet zeker je windows 7 updaten, maar NIET met bovenvermelde udpate.

Want anders loop je het risico op besmetting en loop je het risico anderen te besmetten.

Legaal of niet, Windows blijft enorm veel informatie hierdoor over je versturen.
    Het is al erg genoeg dat ze zien welke sites men bezoekt via ie, welke dag je welk ip hebt, maar dat ze nu ook nog je dagdagelijkse gebruik gaan monitoren...

Misschien hun ip maar blacklisten in het hosts bestand.

Oproep: indien je Windows 7 hebt, update hem dan NIET met de WAT update!

Citaat

Microsoft is vandaag begonnen met het aanbieden van een Windows 7 update die volgens critici gelijk staat aan monitoring. Het gaat om een nieuwe anti-piraterijmethode genaamd Windows Activation Technologies (WAT). De update in kwestie is Microsoft Windows (KB971033), die automatisch elke negentig dagen naar Redmond belt. Een controle die zolang het besturingssysteem is geïnstalleerd door zal gaan. De update is sinds vorige week handmatig te downloaden en wordt vanaf vandaag automatisch verspreid. Systemen die niet door de controle heen komen, krijgen een zwarte achtergrond en allerlei waarschuwingen te verduren. Daarnaast is het de vraag hoe effectief de maatregel is.

Blokkeren
    Volgens criticus Lauren Weinstein kunnen slimme piraten de maatregel toch wel omzeilen. Eerlijke consumenten zijn dan ook de dupe van het nieuwe "authenticatie regime", zo vindt hij. "De nieuwe Microsoft WAT update en bijbehorende acties vormen een onacceptabele inbreuk op de bruikbaarheid van consumentenproducten lang nadat die producten zijn gekocht en eerder zijn geldig verklaard."

Weinstein adviseert Windows 7 gebruikers om de als "Belangrijk" aangeboden update niet te installeren. Dit kan alleen als gebruikers de Automatische Update functie zo instellen dat ze zelf updates downloaden of installeren.

Zeg het door!

Bewerkt; R.Mijnten
    Klik hier voor de bron;)

Aan de telefoon valt Adriaan (Mollie) goed mee, ken hem persoonlijk ;)

Maar feit blijft dat ik alleen al deze maand 3 mails heb moeten sturen naar mollie over advertenties hier op CP die gekocht werden, maar waarvan de betaling niet correct automatisch werden afgehandeld.
    Jammer, want kost mij en hen veel tijd.
    Bovendien antwoord mollie slechts op 1 van de 3 mails...
    In totaal heb ik voor 3 betalingen meer dan 16 mails moeten sturen... Tot ik belde en zelfs na het bellen heb ik er nog 2 moeten sturen...

Verder "verdwijnen" er betalingen - kijk maar eens goed je aankopen na in vergelijking met je klanten (vroeger had ik zelfs tot 16% van de aankopen die niet werden uitbetaald!).

Zaypay is van mollie.
    Komt natuurlijk dezelfde problematiek weer naar boven: slechte uitbetalingen en zeer slechte support... ^o)

Vergeet niet dat er mogelijk nog belastingen af gaan.

Verder betaal jij aan jou telefoonprovider, aan mollie en aan de overheid. Uiteindelijk blijft er dus niet veel over.
    Met 35 cent betaling, zie je vaak dat je inderdaad maar een 10-tal cent overhoudt.
    Daarom zijn dergelijke kleine betalingen niet aan te raden.
    Telefoon is vooral nuttig vanaf minstens 50 cent.

Verder nog nooit van reclame gehoord?
    Het is niet omdat iemand zegt dat ze de goedkoopste zijn, dat dit ook daadwerkelijk zo is.
    Ik weet immers met 200% zekerheid dat targetpay niet de goedkoopste is (xD)

Wat je daar zegt klopt niet.
    Je moet geen Gcoins gebruiken, het DiMoPay systeem werkt zonder Gcoins en zonder login.

Is helemaal veranderd, is nu net als targetpay, alleen (hopelijk) veel simpeler.

De naam die bij ons het meest werd geregistreerd bij geboortes het afgelopen jaar was "Mohammed".
    Dit zegt genoeg over de toekomst die ons landje te wachten staat...

Beeld je eens in wie er binnen 20 jaar allemaal naar de stembus mag gaan...
    Op wie gaan ze stemmen...
    We mogen blij zijn als er binnen 50 jaar nog een partij, met invloed, voor onze eigen inwoners bestaat...

Ik vind het niet kunnen dat wij geen kerken ginder mogen zetten, maar zei hier wel overal moskees willen oprichten...
    En ginder moeten vrouwen verplicht een burka dragen, maar als ze dit hier niet zouden mogen is het oorlog.

Moord en aanslagen zijn voor niets goed - totaal zinloos.

Ps: ik ben geen racist, ik bekijk alles nuchter.
    Heb niets tegen anderskleurigen en heb zelfs vrienden hiervan.

Inderdaad, ik refereer onder andere naar het Fortis fiasco om te praten over Bos.
    Idem voor ABN Amro...

Sorry, maar wat gebeurt daar nu allemaal boven ons...?
    Lang geleden dat ik een regering zo veel fouten heb zien maken en zich zo kinderachtig hebben gedragen...

Wat lees ik hier nu allemaal over onze Noorderburen?
    Is de NL regering gevallen?

En dat over Afghanistan???
    Als het over binnenlandse politiek zou gaan, zou ik het nog kunnen begrijpen, maar over Afghanistan???
    Sinds wanneer is dat dossier belangrijker dan het besturen van het eigen land???

Of mis ik bepaalde zaken, zie ik dingen over het hoofd of laat de Belgische media niet alles zien?

Mij lijkt dit dom en slecht voor iedereen.

Begrijp me niet verkeerd, want Wouter Bos kunnen veel Belgen totaal niet uitstaan (waaronder ikzelf) - MAN, wat haat ik die kerel.
    Zijn gezever trekt nu eens echt op niks...
    Hij zou beter wat nadenken voor hij iets zegt in de pers.
    Hopelijk zijn jullie NL'ers het hier met mij eens, zoniet: pech.

Ervaring leert me dat jongeren tot 16 zo iets hebben van whatever, eigen schuld als ze gehackt worden - mij kunnen ze niets maken...
    Jongeren voelen zich onkwetsbaar en denken dat ze alles mogen.

Elke keer wij een aangetekend schrijven sturen naar de ouders, leren ze echter dat dit niet zo is.

Zo hebben wij het internet al doen afsluiten van een 14 jarige jongeman die ons maar bleef aanvallen met een ddos.
    Dom, want zijn ip was al lang geblockt, maar zelfs nadat ik hem verzocht had via email er mee te stoppen, bleef hij CP aanvallen.
    Ondanks het feit dat hij niets schade meer deed, buiten ons traffiek kosten.

Resultaat is klacht bij zijn ouders en zijn provider. Zijn internet werd hierdoor afgesloten.

Ik denk niet dat hij dit snel nog eens zal proberen...

Altijd al, alleen zagen jullie dit niet.
    Queries werden herschreven, servers werden aangepast, etc etc...

Ik heb er nu voor gekozen om eerst de zichtbare wijzigingen te doen en dan pas de achterliggende code.
    Zal veel van jullie kritieken doen stoppen.

Mensen gaan er te snel vanuit dat er niets gebeurd als ze niets zien (xD)

Edit: de CriminalsPoint chatbox werd herbekeken en beveiligd.
    Enkel het team kan nu admin worden, spamfilter werd toegepast, kanalen werden gelocked, de namen van de admins werden beschermd, jezelf hernoemen uitgeschakeld, ...

Je doet dan het volgende commando:
    /leave ch Criminalspoint
    /join CriminalsPoint
    let op de hoofdletter.
    Venster moet je mogelijk sluiten.
    Kan ook aan je cookie liggen die naar de oude channel verwijst.

Beste CriminalsPoint'ers,

Vanaf heden is CriminalsPoint bereikbaar vanaf:
    http://www.criminalspoint.com
    http://www.criminalspoint.nl
    http://www.criminalspoint.be
    http://www.criminalspoint.eu
    http://www.criminalspoint.net

Al deze domeinen zullen worden doorgestuurd naar de .com, wat ons hoofddomein is.

Verder zijn zowel de .eu als de .nl momenteel (terug) in ons bezit.
    Hopelijk toont dit duidelijk aan dat wij effectief correct hebben gehandeld en recht in onze schoenen staan.

Met betrekking tot tot de .nl hebben wij gelijk gekregen van SIDN. De verhuis was inderdaad onrechtmatig. TransIP heeft de verhuis doorgevoerd zonder geldige verhuispapieren - pure diefstal dus (xD).

Blij dat alles, na vele slapeloze nachten weer in orde is - en dat ik met een gerust hart kan verder werken aan CP, samen met jullie.

Bedankt voor jullie steun en vertrouwen!
    Koen, Pim en het gehele CP team

Edit: de CriminalsPoint chatbox werd herbekeken en beveiligd.
    Enkel het team kan nu admin worden, spamfilter werd toegepast, kanalen werden gelocked, de namen van de admins werden beschermd, jezelf hernoemen uitgeschakeld, ...