Posts by K.Rens

Ik vind het grappig dat basshunter zelf geen enkele goede site heeft.
    Er zitten er zelfs tussen waar in het groot error's op staan van php.

De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
    Epic fail, go home bassy. :piraat:

Laat even een virusscanner die GOED werkt draaien over je source.
    En kom terug naar hier eens je een goed aanbod kan lanceren met details over wat er juist te verdienen valt, wat jij zelf gaat doen en wat je verwacht dat je nieuwe collega gaat doen.

Nu stop ik dit om onze leden zelf niet verder te besmetten.

Onze server gaat binnen ongeveer max een uurtje normaal weer offline voor een 2de poging.

Bedankt voor jullie begrip en geduld.
    (En als ik jullie vandaag niet meer zou kunnen zien: tot morgen!)

Koen, DiMoWeb en alle andere vriendjes (h)

En wat als ze nu ook nog de elektriciteitsmarkt verder betreden (vergis je niet, ze zijn er al goed verdoken op aanwezig!).

Als een land niet luistert kunnen ze later gewoon even de elektriciteit dichtknijpen...
    Ze sluiten de volledige keten van alles wat noodzakelijk is.
    Wat straks nog, ons water?

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 16.03.10 20:22:54:
    Zonet in het nieuws gelezen:

Google doet 6% van al het internetverkeer
    Als Google een internetprovider zou zijn, stond het in de top drie van de grootste ISPs ter wereld, zo blijkt uit cijfers. De zoekgigant kondigde in februari het plan voor "fiber to the home" aan, waarbij het als glasvezelprovider de consument van internetverbindingen voorziet.

Dataverkeer is echter één deel van het verhaal. De competitie tussen Google, Microsoft, Yahoo en andere grote spelers draait niet meer om een betere zoekmachine of video's. "De competitie voor internetdominantie gaat nu ook over de infrastructuur, ruwe rekenkracht in datacentra en hoe efficiënt men de content bij de consument kan krijgen." Ook daarin leidt Google de rest.

De zoekgigant zit niet stil en breidt zich razendsnel uit. Zo heeft het verschillende Google Global Cache (GGC) servers binnen consumentennetwerken uitgerold. Na miljarden dollars aan datacentra, overnames en de creatie van een wereldwijde backbone om content aan consumentennetwerken te leveren, kun je je afvragen waar Google zich straks op zal storten.

Idd, elk bedrijf WIL in de schoenen van Google staan...
    Zoveel macht...

Het feit dat ze met de mobiele telefoons zien waar je bent is geen fout, het is een fout dat ze de eindgebruiker toonden dat ze dit konden doen.
    Hadden ze dit stiekem voor zichzelf gehouden die optie, was er geen haan die er naar kraait.
    Zelfde geldt voor al hun andere producten.

Verder vind ik het de plicht van MS om een volwaardig start klaar product mee te leveren.
    Vandaag Windows opnieuw geïnstalleerd, het heeft me 4 uur geduurd voor al mijn tools er weer op stonden en ik kon starten met werken...
    Stel je voor dat ik zowel ie als ff dan nog moest beginnen installeren. Ben blij dat ik enkel ff nog maar diende te installeren en ondertussen toch al meteen aan de slag kon met ie...

Vergeet niet dat jullie allemaal zelf webmasters en it'achtige substanties zijn net als ik.
    Wij reageren tegen privacy, maar 80% van de mensen geeft geen f*ck om dit soort topics...

In hun kleine lettertjes staat dat ze dit mogen doen, dus ga je akkoord met hun regels. Je kan er niets aan doen, buiten hun diensten niet gebruiken...
    En op wettelijk vlak zijn hier nog bijna nergens regels over.

Verder mogen websites bv niet linken naar mp3's, maar doet google niets anders dan linken naar illegale content.
    Maar bij hen klaagt niemand...

Microsoft moet verplicht een browser keuze scherm zetten op alle Windows versies, maar zie jij Google al een keuzepagina opzetten zodat je Bing kan kiezen - ik denk het niet.
    Men moet eens stoppen met Microsoft te discrimineren op dit vlak ook.
    Google mag alles en Microsoft niet.

Ok, Microsoft is te groot, maar dat is juist omdat ze in verhouding een goed product hebben.

Ik test als hacker nu grote banken en ik kan je verzekeren dat er nog niet veel banken zijn waar wij met ons team nog niet zijn kunnen binnendringen. Bugs en exploits zijn overal, deze uitbannen kost veel geld en is praktisch soms zelfs niet eens mogelijk.
    Even iets vergeten en lap, weeral zoveel duizenden euro's mogelijke schade...

Maar het feit dat Google gehackt werd, klaagt geen kat over.
    Dagelijks worden Google accounts gehackt, maar daar rept niemand iets over.
    Door de Aurora bug werd Google gehackt en is hun sourcecode gelekt. Maar wie zegt dat jullie privé gegevens ook niet gelekt zijn? Mogelijk weet China nu alles over jullie...

Grote kans dat Google ontdekt heeft dat ze gehackt zijn, juist omdat ze opeens veel meer gegevens verstuurden (meer traffiek, meer kosten) naar de hackers... Juist, onze gegevens...

Vreemd dat men je zo hard en zo lang scant...
    En dat voor een gewone bezoeker van een site.

Mogelijk gebruikt deze webmaster zijn bezoekers als target automatisch voor het vergroten van zijn botnet.
    9 op 10 zat er op zijn website een exploit zoals de aurora bug en probeert hij nu uit te vissen op welke poort je pc hackbaar is.

Verder is portscanning niet strafbaar, tenzij ze je internet te zwaar vertragen.
    Sowieso hier inderdaad melding van maken bij zijn provider EN de webhosting partij welke wordt gebruikt.
    Verder dien je ook te kijken of op zijn ip een server draait, want dan is er veel kans dat hij alles zelf doet.
    Dan heb je nog meer bewijsmateriaal tegen zijn provider.

Succes!

Zeer zeer mooi gedaan!
    Hoe heb je dit gedaan, met een sketchboard ofzo, want is echt wel goed afgelijnd etc.
    Ook de inkleuring heb je heel goed gedaan.

Opgelet: bovenstaande captcha is zeer eenvoudig te ontcijferen!
    Je kan het gebruiken, maar het biedt geen zekerheid tegen automated requests.

Het beste is iets te implementeren tegen CSFR (cross site request forgery) zoals bv een unieke waarde meesturen met het formulier.
    Captcha kan als je client side het van 1 kant uit ook wilt afschermen.

Ik had het liever op voorhand gemeld...
    Mijn collega trok er opeens de stekker uit (xD)
    Naja, ik moet niet klagen, want ik had zelf geen tijd en iemand moest het doen... :x

Ik was ondertussen bezig met weer een site te hacken voor Ernst & Young... Wat een leven heb ik, ik ben van 7u deze ochtend tot nu 23u bezig met werken ^o)

Zoals eerder reeds in het klein aangekondigd, zijn we momenteel volop bezig met de migratie van onze servers.

Hierdoor waren wij een half uurtje offline.
    Dit om een backup te kunnen maken van alle websites, om deze nadien over te zetten naar de nieuwe server.

Spijtig genoeg is deze backup mislukt.
    Hierdoor zal morgenavond deze actie opnieuw worden uitgevoerd.

CP draait momenteel dus nog op de server met 4 gig ram ipv 8 gig.

Ps: morgen (als er niets tussen komt) dus weer minstens een uurtje downtime.

Bedankt voor jullie begrip.
    Koen en het technische team

Staat in het contract uitgelegd wat beide partijen verstaan onder "bugs"?
    Deze term is namelijk verschillend voor veel mensen.
    Typfouten, hackbare zaken, ...

En waren de bugs wel bekend bij de verkoper, is mogelijk zonder fout gebeurd...
    Met sources is zo iets heel moeilijk te staven...

Google heeft door zijn zoekmachine mega veel macht.
    Ze weten hoe vaak welke site ongeveer bezocht zal worden, kunnen ze zien en verder schatten.
    Zo weten ze welke sites ze moeten adverteren, welke sites ze kunnen overkopen, ...
    + concurrenten kan men eenvoudig een iets lagere positie geven.