Posts by K.Rens

Komt zodra alles blijft werken in de updates lijst te staan en de home, maar het komt hier op neer:

1) Verzameling van een aantal config files tot 1 correcte file
    2) Caching van de online status om load te besparen en geen inconsistente informatie te tonen
    3) Stijlverbetering van de config file
    4) Kleine wijziging in de manier waarop de codes in het forum etc worden getoond
    5) Overlay class toegevoegd voor preview linkpartner (hoewel dit niet lijkt te werken)

Intern: alle wijzigingen van de codes worden vastgelegd in patches.
    Voor ik ze naar productie zet, worden ze eerst door mezelf nagelezen en verbeterd.
    => Dubbele controle, hogere kwaliteit en sneller updates
    => Veiliger, want scripters hebben geen directe toegang tot de FTP

Koen

Beste leden,

We hebben zonet de eerste updates doorgevoerd vanuit ons nieuwe systeem.
    Updates aan CriminalsPoint gebeuren vanaf heden met patches.

Zoals jullie hebben kunnen zien, ging dit niet zonder slag of stoot, maar uiteindelijk komt alles natuurlijk goed.

Merk je ergens nog fouten - die er voordien niet waren, gelieve deze dan tijdig te melden, dat we deze onmiddellijk kunnen repareren.

Alvast bedankt voor jullie geduld tijdens deze interne migratie.

Koen en het CP team.

Ps: 1 van de updates is gebeurd aan het online/offline systeem, de groene/rode mannetjes naast elk topic. Responses worden vanaf heden per request gecached - met dank aan Darsstar.

Ok, topic start heeft reeds aangegeven tevreden te zijn met de geleverde antwoorden.
    :slotje:

Zolang de licentie-, auteurs- en gebruiksrechten niet worden geschonden, maakt het mij niet uit of het gratis is of niet ;)
    Het is het eindproduct dat telt.

Ik vind het design mooi.

Het is nooit te laat, kijk maar naar Kazaa ;)
    1 Joint action en de site is dood (massaal).

Voorbeeld: domeinen afhandig maken = zware penalty.

Linken kan men idd al bestraffen, maar wat men nu gaat doen is een site aanklagen die linkt naar links ^^
    Waar gaat het stoppen...

Inderdaad, het enige dat telt is het aantal bezoekers, WANT:
    The Pirate Bay heeft zelf geen trackers meer.
    Na 1 van de rechtzaken hebben ze hun tracker offline gezet en deze p2p gemaakt.
    Dit houdt in dat niet 1 partij (tpb) meer de tracker van de torrents heeft, maar dat enorm veel grote partijen deze tracker "sharen" en samen feeden.
    Nu kan men dus tpb niet aanklagen, want ze bieden enkel links naar links van downloads aan ;)

TPB heeft zichzelf schade gedaan door deze tracker p2p te maken, maar dit was de beste manier om een rechtszaak te tegen te gaan.
    Reden dat het pijn doet: alle partijen en websites zoals tpb kunnen nu een eigen tpb maken.

BREIN heeft door haar actie het volgende gerealiseerd:
    1) TPB is mega beroemd
    2) Torrents zijn niet meer te stoppen, want zelfs de trackers zijn shared.

Mife: die vind ik ook heel mooi (h)
    Goed gedaan, ben blij verrast met de inbreng :)

[offtopic]Heb al 9 maanden een vriendin, webmasters zijn mensen net zoals andere (L)[/offtopic]

[offtopic]Hé ja, dat bestaat nog niet, een Gay webmaster community :piraat:
    Gat in de markt.
    Voor wie dit wil opstarten: gratis hosting bij mij te bekomen (xD)[/offtopic]

Het gaat over de huidige versie.
    Aangezien de nieuwe versie nog een hele tijd gaat duren (zo ziet het er toch naar uit), kunnen we beter ons op deze concenteren (die in mijn ogen niet slecht is).

Ondertussen gaat het V5 team verder met de ontwikkeling van de V5.
    Maar wil de laatste 3-tal maand van de V4 goed afsluiten ^^

Ik vind de eerste iets beter.
    Nu doet de tekst me denken aan een gay community :)
    Zo mooi afgerond en roze (h)

Meld in dit topic bugs die je bent tegengekomen op deze site en dan voeg ik ze meteen toe aan onze interne takenplanner!
    Beloofd :)
    Dit geeft meer zekerheid dat ze effectief zullen worden opgelost.

Koen

Beste leden,

Het is nu officieel:
    CriminalsPoint is met 21.081 bezoeken per maand het grootste http://DiMoWeb.com project geworden!

Hiermee heeft CriminalsPoint tevens http://OnlineGameManager.com voorbijgestoken!

Tijd voor een vernieuwde investering in deze website en een beter aanpak en opvolging.

Bedankt voor jullie bezoek en steun!
    Samen gaan we naar de 50.000 bezoekers.

Koen en het gehele CP team

PS zeker om te beginnen. Flash zou netjes en leuk zijn, maar is minder prioritair.

Zeker ook de psd liefst aanleveren. Dan kunnen we later ook eenvoudig de banner wijzigen, indien nodig zou blijken.
    (fla voor de swf)