Ik kan je met zekerheid melden dat ik de eer heb gehad bij een aantal grote websites op bezoek te mogen gaan al in mijn jonge leventje en dat ze bijna allemaal een soort van filtering op concurrentie toepasten.
Bovendien werd creativedev toegevoegd op de spamfilter (die af staat, ja) nadat ik zwaar werd zwartgemaakt en nadat crewleden van CD een foto van mij hadden bewerkt en online hadden gepost.
Is totaal onpasselijk en gaat zwaar erover.
Als CD de wet overtreedt en niets anders doet dan ruzie opstarten, opnieuw en opnieuw, kunnen wij niets anders doen dan deze leden bannen en de hele fuzz rond iets wat niet eens bestaat te beperken.
Jullie deden als net in de politiek: CD ging alles oplossen, maar in the end zie je er niets van.
Ze gaven kritiek dat CP geen vooruitgang maakt en dat er niet aan gescript werd en ...
Tot op heden moet ik echter vaststellen dat CD er nog niet is en dat wij met de crew toentijds een juiste beslissing hebben genomen. Alleen al het feit dat je nu weer begint te klagen over CD bewijst genoeg dat jullie of schrik hebben, of jullie gewoon weer mij hier komen zwart maken.
Bovendien heb jij net wederom een aantal regels gebroken, zoals het beledigen van de betaler van deze site...
Dat moet jij maar eens elder gaan proberen.
Ik begin dat anders ook wel beu te worden.
Het was nu een tijd rustig, laten we het zo houden.
Verder vind ik niet dat je reactie past binnen dit topic.