Klopt, omdat ik nooit een avatar kon vinden of te pakken krijgen waarmee het niet werkte (xD)
Eens iemand van jullie een volledige bug report indient met materiaal, zodat we er naar kunnen kijken, kunnen we dit fixen...
Posts by K.Rens
-
-
On topic aub binnen de grenzen van de offtopic.
Kun je de link naar de avatar sturen via pb?
Dan test ik het eens zelf, zodat we dit kunnen fixen. -
Devlover: beetje respect aub.
We hebben inderdaad interesse voor g4g.
Enkel jammer dat de PR zo laag is en er maar zo weinig leden meer zijn.Een ander minpunt is het feit dat er reeds zeer veel licenties werden verleend en dat hier blijkbaar geen goed zicht op is.
Bovendien is het niet mogelijk om iets te ondernemen tegen de uitgelekte source, wat natuurlijk ook nooit had mogen gebeuren...Bevat jou versie zaken die de uitgelekte versie niet heeft?
Wat is de meerwaarde?Daarom dat ik wat twijfel over de prijs - zoveel is de source zeker waard geweest, maar wil nog wat bedenktijd om te kijken of het dit nu nog steeds is.
Mvg,
Koen -
Mijn zomertip: eens je een lief hebt, zijn de katers meestal ook ver zoek (xD)
Dus of je zoekt je een lief (dat zelf geen zuipschuit is (c)), of je koopt je alvast al maar enkele bakken stella - nu dat dit bier nog niet is opgeslagen
-
Alvast al een fijne zomer en een goede vakantie (indien je deze neemt) toegewenst!
-
Ik heb een nieuwe RSS feed gemaakt, zodat jullie de CriminalsPoint topic's kunnen volgen en meteen kunnen zien welk de laatste topic's zijn.
http://www.criminalspoint.com/forumrss.php
Ideaal voor je gsm, iPad of wat dan ook voor mobiele applicatie + ideaal voor de desktop newsreaders.
Verder heb ik ook de indexatie mogelijkheden verbeterd voor de kleinere zoekmachines, zoals Bing.
Blijkbaar is Bing heel gevoelig en dit vereist speciale aanpassingen voor hun crawler. -
Verdere verduidelijking op dit topic, geplaatst door Extreme op mijn verzoek:
We willen een CP criminals source hebben die we kunnen aanbieden voor alle beginners, waarin alles al unbugged is (door ons) en we kwaliteitsgame kunnen aanbieden met een mooie lay-out en goede basisfunctie. -
Dit is de originele:
http://www.criminalspoint.com/images/header.jpg
Als jullie je erop willen uitleven voor verschillende thema's: graag
Laat maar zien wat jullie kunnen, alle thema's zijn welkom. (h) -
Ik vind persoonlijk dat we zo een hele reeks headers moeten hebben, voor alle grote events

-
Moderatoren kunnen vanaf heden meerdere replies ineens verwijderen.
Zo kunnen topic's beter worden opgekuist in geval van massale off-topic reacties. -
Goed gezegd RiiCky, ik ben het volledig met je eens.
Als onze leden zich gedragen, moeten wij geen banpunten uitdelen en zijn wij niet de "slechterikken". -
Is momenteel volledig gepauzeerd door de examens.
Als ik jullie was zou ik niet focussen op de v5 en voorlopig nog van deze het beste maken.Zoals de plannen er nu voor liggen, gaat de v5 nog lang duren
(men wil alles opnieuw vanaf 0 scripten). -
Shaggie: domme melding, gaan we natuurlijk proberen.
Alle wijzigingen staan live.
-
Er komen een aantal updates aan.
Mogelijk gaat de komende paar uren CP minder goed werken.
Ik ga namelijk nu een nieuwe versie van CP live zetten.Update: voornamelijk meer functies voor de crew
(onderschriften en profielen wijzigen). -
Ik bedoelde ermee: DiMoWeb kan het niet schelen of er op CP nu reclame wordt gemaakt voor andere hostings of niet.
De nieuwe adverteerder wel, dus volgen we zijn regels, zolang het advertentie contract loopt.Om verdere verwarring en laster te vermeiden, sluit ik dit topic.
-
Dit topic slaagt nu eens echt op niets en zorgt er juist voor dat mensen gaan denken dat dit een kinder punt is...
1) Zie je iets dat niet kan, zie je laster of eerroof in een topic, gebruik de rapporteer functie van het topic. Dit staat overal en werkt bij mijn weten perfect en wordt correct opgevolgd.
2) In dit bericht heb ik 3x de naam van je hostingbedrijf moeten verwijderen, juist omdat je vraagt dat het niet mag.
Ik heb wel iets beters te doen dan zaken te verwijderen die je zelf uitlokt.
Dit topic starten zie ik juist als publiciteitsstunt voor je bedrijf, want dit zorgt er helemaal niet dat je naam verwijderd wordt, in tegendeel zelfs.
3) Wij hebben geen content filter op CP, alle woorden worden gewoon toegestaan. Ik kan je bedrijf niet blokkeren zomaar.
Wat wel kan is dat je mij EEN PRIVEBERICHT stuurt met een lijstje van alle laster en dan halen we dit weg.
4) Ik helemaal nergens laster gezien over een incasso bureau... Door dit aan te kondigen hier maak je je eigen bedrijfsnaam zwart :-s
Als dit toch zo is, nogmaals: rapporteren! -
/usr/lib/php5/20060613 heeft als eigenaar de gebruiker genaamd root.
Jou gebruikersnummer op je server is 113015.Jij (113015) heeft geen toegang tot bestanden die eigendom zijn van gebruiker root (0), omwille van veiligheidsredenen.
Je kan de php safe_mode uit zetten tijdelijk, maar weet dan wel dat de beveiliging van je website minder goed is.
Zorg er dan zeker voor dat je website zelf veilig is geprogrammeerd, of men kan vanuit je website je server hacken. -
Ok, ik verklaar dit topic officieel tot het stomste topic op heel CP en het lezen van dit bericht het grootste tijdverlies op heel de site (xD)
-
Wat een rare gedachtegangen hier.
Wat kan mij nu schelen of WJ solutions hier adverteert of niet - dit staat totaal los van dimoweb.
Dit werd afgesproken in het advertentie contract met web-hosted.
In ruil voor hun advertentie, staan we tijdelijk geen andere webhosting advertenties meer toe.
Dit staat dus 100% los van dimoweb en al die ruzie hier is totaal idioot. Willem weet dit, ik heb hem dit ook verteld.Waarom reageren jullie zo fel op iets dat niets met jullie te maken heeft??? Enkel Willem is betrokken partij en enkel hij zou bij MIJ moeten klagen omdat hij tegen mijn verzoek in ging om tijdelijk niet te adverteren - zoals beloofd aan web-hosted.
Verder reageer ik altijd op adverteerders klachten en escaleer ik altijd alles naar de leveranciers indien wij hier niets aan kunnen doen. Mij hiervoor verantwoordelijk houden is totaal onverantwoord, want ik doe wat ik moet doen...
-
De nieuwe adverteerder betaald evenveel als een server voor ons.
Dit is voor ons een grote steun, zeker aangezien wij dit geld integraal opnieuw investeren.Zo krijgt onze crew eindelijk de beloning die ze verdienen en kunnen we investeren in de verdere uitbreiding van deze site.
Verder is Willem perfect op de hoogte en heb ik zijn advertenties al op voorhand tegengehouden, voor hij zelfs betaald heeft.
Ik heb hem via skype verwittigd hiervan.
Als hij ondanks mijn vraag niet te adverteren dit toch doet, is dit zijn probleem, het stond toen ook al duidelijk in onze voorwaarden + ik had hem persoonlijk verwittigd.Bovendien heb ik van hemzelf geen enkele vraag tot terugbetaling of klacht ontvangen, enkel van mensen die niets met zijn advertenties te maken hebben.
Als Willem mij persoonlijk zou hebben gecontacteerd, zou er helemaal geen probleem zijn en zeker als hij op voorhand zou hebben gevolgd wat ik hem had gevraagd (niet adverteren).Mvg,
KoenPs: mensen die mij beledigen en mijn naam of deze van cp omvormen krijgen strafpunten. Laster wordt hier niet toegestaan.
Verder hoort superior en anderen niet het op te nemen voor Willem en voor een zaak waar hij niets van weet.
Willem is oud genoeg om hier zelf te komen en zijn zaak te verdedigen + hij heeft mijn persoonlijke contactgegevens.Chillen man!
Je storend gedrag wordt hier niet meer getolereerd.