Sloosmedia, je kritiek geeft aan dat je geen ervaring hebt met grotere websites.
Voor mijn SEO verbeteringen vorige maand, hadden we 20% van onze bezoekers uit Google, nu na onze verbeteringen van enkel het Forum alleen al, zitten we aan net geen 50% (48,7%).
Dit wil zeggen dat we 30% meer bezoekers krijgen, waarvan de bounce rate maar 30% is.
Van deze 30% extra bezoekers, komt dus meer dan 70% effectief op CP en in totaal hebben we hiervan een bezoeksduur van meer dan 12 minuten actief.
Dit is enorm, en dus uitermate effectief.
SEO is dus belangrijk voor een blijvende instroom van bezoekers.
Geen bezoekers = geen actieve CP = nog minder actieve leden = nog minder terugkomende bezoekers = nog minder actieve leden = ... = dode site.
Stop verder aub ook met altijd maar te zeveren en te klagen dat je een V5 wilt.
Als je niet tevreden bent van de V4, vertel ons wat er je stoort, zodat we dit kunnen verbeteren!
V5 wil niet zeggen dat CP beter gaat worden, in tegendeel zelfs.
Veel functies zullen in de V5 in het begin niet aanwezig zijn, juist omdat er nog veel moet worden ontwikkeld voor we terug op hetzelfde niveau staan.
Een nieuwe versie is voor jullie en voor ons zelden beter!
Verder wil ik er even op wijzen dat bij de lancering van een nieuwe versie, meestal 30 tot 40% van de bezoekers afhaken bij een nieuwe versie van een website!
De beslissing om een lage prioriteit te geven aan de V5, is juist omdat ikzelf niet inzie hoe een V5 beter kan zijn, tenzij de site effectief beter is - en momenteel zie ik niet in hoe CP beter kan.
Zie je zaken ter verbetering, meld ze dan, dat we er aan kunnen werken!