Ok, been probleem.
Ps: automatisch uitbetalen is bespraakbaar. Dat is op zich geen probleem. Verder is de gemiddelde responsetijd van onze helpdesk 5 dagen, hetzelfde als bij mollie.
Ok, been probleem.
Ps: automatisch uitbetalen is bespraakbaar. Dat is op zich geen probleem. Verder is de gemiddelde responsetijd van onze helpdesk 5 dagen, hetzelfde als bij mollie.
SSL gaat altijd trager, aangezien het versleuteld moet worden.
Dit was vroeger vooral een probleem, nu is dat minder.
Verder is er geen enkel nut om heel je site verplicht SSL te maken.
En als je kiest om enkel de betaalpagina of andere belangrijke pagina's te versleutelen, moet je weer extra investeren om de sessie te kunnen overdragen tussen het https en de http deel.
Ja, alles is mogelijk, maar hangt er van af hoeveel je wil investeren om zo iets 100% te maken.
Voor onze doelgroep en ons betaalsysteem is de beveiliging afdoende in onze ogen.
Maar nogmaals, als zou blijken dat meer nodig is, wat ik sterk betwijfel, dan doen we het nodige.
Verder ben ik je gedrag kotsbeu met te zetten dat we berichten van je zouden verwijderen, want dat doen we niet zomaar.
Maar stop dan ook met onze regels te overtreden.
Je bent weer de hele tijd aan het beledigen!
Geen idee, in de crewlogs staat dat hij zichzelf een banpunt heeft gegeven...
Ik probeer contact met hem op te nemen om het verder uit te zoeken.
Geen idee waarom hij dit heeft gedaan...
Mogelijk per ongeluk of als test.
@ Superior: gelieve geen discussie te starten, hij vraagt advies.
Geen enkel van jou sites gebruikt SSL bij mijn weten.
Bovendien vragen wij niet voor je 06 nummer en vragen wij geen privé informatie, als we dat doen, dan is het versleuteld.
Dus niet overdrijven aub.
We hebben in het verleden altijd SSL aangeboden, maar werd bijna nooit gebruikt door de bezoekers. Sterker zelfs ze haalden het eruit omdat ze het niet snapten/kenden (ik praat nu over 2 jaar geleden).
Bovendien zijn we bereid om op het gehele systeem SSL aan te bieden, op voorwaarde dat we grote klanten hebben die het nodig hebben.
Superior: SSL is enkel nodig als je privé informatie verstuurt.
Dit gebeurt in dit geval niet, tot er effectief de betaling gebeurt.
In geval van vragen over SSL mag men mij altijd via pb contacteren.
Klopt, we hebben overal al onze wachtwoorden veranderd.
Dit doen we normaal elke 3 maand omwille van veiligheidsredenen.
Aangezien we dit in productie doen, manueel en niet via een patch, is het inderdaad mogelijk dat je tijdelijk error meldingen ziet.
Deze zouden nu moeten zijn opgelost.
1) DiMoPay werkt niet met Gcoins, maar gewoon met echte euro's.
2) Uitbetaling gaat normaal vrij snel, binnen de week.
3) Onze helpdesk is zwaar onderbemand, ik zoek nog goed personeel hiervoor - maar is niet eenvoudig te vinden.
4) https (versleutelde verbinding) wordt wel gebruikt voor alle cruciale processen in DiMopay, zoal iDeal en bank betalingen.
Het is niet omdat de hoofdkader geen https toont in de url, dat de betaalwijzen zelf onveilig zouden zijn.
Is dus een overhaastte conclusie.
5) Voor zover ik weet zijn het zeer competitieve tarieven die ze uitbetalen.
6) Het betaalsysteem is heel flexibel, juist omdat alles aanpasbaar is op smaak.
Voor snelle support contacteer je me best via deze site.
Begin met een aantal sleutelwoorden op te lijsten waar je game rond draait.
Voeg er da 2 à 3 samen, na elkaar en kijk of het domein nog beschikbaar is.
maffia, gangsta, gangster, game,criminal, criminals,world,...
Kan goed zijn, uitzonderingen zijn altijd mogelijk.
Hoe dan ook kon voordien elke beheerder hier zelf autonoom over beslissen.
Nu zijn er duidelijke regels voor, dus stop aub met klagen en dien het nu terug in als je dit echt wil.
Klagen heeft geen zin, in tegendeel, kost me tijd die ik anders kon investeren in nieuwe uitbreidingen.
Is al het derde bericht waarin jij hetzelfde zegt en ik ook (xD)
Ps: SC-Scripting vroeg een naamwijzing aan naar een naam die niets met zijn echte naam of zijn bedrijfsnaam heeft te maken. Dit is iets dat we normaal dus effectief nooit toestaan.
Een goede motivatie is mogelijk wel dat het domein niet meer bestaat, maar verander het dan wel in een professioneel ogende naam. In dit geval is het eerder een H@x0r naam.
SC-Scripting: ja, zoals ik al zei, de regels zijn nu veranderd.
Dien gewoon een nieuw verzoek in nu het wel kan ipv te klagen
Ferhat: Die persoon heeft gewoon meerdere accounts aangemaakt. Mag dus niet.
Zal wel lukken, een site draaiende houden kost niet zo veel geld.
Enkel veel tijd (xD)
Je hebt hier 2 vragen en dat is verwarrend, je gaat maar half geholpen worden zo
In het vervolg best 2 aparte topic's voor 2 andere zaken.
Betreffende je eerste vraag: ik versta je opzet niet echt.
Als je meerdere zaken wil toevoegen aan "content", dan kun je dat bijvoorbeeld als volgt doen:
$content="Hallo dit wordt content";
$content.="Hallo dit wordt content";
$smarty->assign("content",$content);
Wat je dan doet is eerst alles in 1 variabele steken en dan pas nadien alles toewijzen aan de smarty variabele genaamd content.
Er is ook zo iets als $smarty->addInfo, maar die ken ik niet vanbuiten.
Dit is een deel uit onze htaccess:
SC-Webmedia: nee, we proberen vriendjespolitiek ten stelligste te vermeiden.
Zoals eerder aangegeven hangt alles af van je motivatie.
Vroeger stonden wij dit niet toe, nu staan we dit toe mits een goede reden, mits overschakeling naar je echte naam of je bedrijfsnaam is gewijzigd.
Een automatisch systeem om zelf naam te wijzigen willen we niet.
Anders weet binnenkort niemand meer wie wie weer juist was!
@Kurene: mooie tip, maar voor het geld doen we het niet
De enige reden voor ons om geld binnen te halen (banners), is zodat we dit weer kunnen investeren en kunnen verder groeien.
Dus nee: geen vriendjespolitiek, enkel een wijziging in ons beleid.
1) Crimebrain noemt nu A.Bijlsma
2) Opgelet: dit staan we enkel toe indien je overschakelt naar je echte naam of je kan aantonen dat je bedrijfsnaam is veranderd.
Normaal staan wij naamswijzigingen niet toe, tenzij zeer goed gemotiveerd.
Ps: mooie restyle van je hele account hier: mooie naam, mooi logo, goede signature, ...
Mijn collega, salesmanager, heeft nog gewerkt bij de outdoor affichage. Ze is alleen op dit moment ziek, maar help me er binnen een week aan denken en dan vraag ik het na bij haar.
Hoeveel bushokjes zou je willen en welk formaat?
Zijn wel Belgische tarieven dan.
Goh, ik den dat alle praktische informatie bij elkaar werd gezet.
Zo staat nu het reageren op profiel bij elkaar, alle admin acties staan bij elkaar, websites vak wordt enkel getoond als je een website hebt ingevuld in je profiel, ...
Nee hoor, de rest van CP is ook zo slecht (xD)
Qua code was dit de beste koop van mijn leven +o(
Maar er is al veel verbeterd, gelukkig.
Ik zie niet in waarom je die PHP wil zien, maar dit is de slechte code die wij nog voor dit stuk gebruiken.
Snip-, deze code was 3 uur publiek, maar heb ik verwijderd om onze interne database structuur niet bloot te leggen. Beveiliging dus.
Wil je deze code alsnog bestuderen, stuur dan een pb.
We hebben niets te verbergen - maar gaan natuurlijk niet zomaar al onze code delen.
+ signature systeem werd verbeterd.
Eigenlijk niet te geloven dat we jarenlang met 4 verschillende UBB systemen zaten (xD)
Tis dat ik het zelf ook niet wist, want anders had ik dat al lang gecorrigeerd.
En dan te zeggen dat ik een heel jaar niet wist wat te updaten op deze site, en nu komt alles vanzelf, het ene na het andere.
Heb nog heel wat ideetjes
Ik moet wel toegeven dat ik er ook geen tijd voor had
Update: harde fix gemaakt voor word-wrapping in de signature en content die uit zijn kader springt.
Ik ken zeker wel elite status geven.
Dat is op zich geen probleem.
Als je er echt op staat om bewijs te ontvangen, dan koop ik bv advertentie ruimte in en stuur ik het factuur door?
Voor kleine bedragen is dat natuurlijk wel niet evident, voor Google Adwords is het minimum al 10 euro dacht ik.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 12.12.10 13:30:21:
Ik heb net nieuwe icoontjes live gezet om forum topic's te beheren