MS Windows 7 Premium 32-bit
Pentium Dual-Core CPU E6300 @ 2.80 Ghz, 4,0 GB RAM, ATI RADEON HD 4600 Series
PC!!!!
-
-
-
Dudes ik heb niet gevraagd om jullie specs :p
-
Ok, succes verder dan maar, tips voor niks gegeven dus
-
Beste manier:
Alles verwijderen, veel weggooien, alleen benodigdheden weer installeren en WE ARE DONE!
-
Bboy,
Toen je deze pc kocht was deze al geinstaleerd? zojah instaleer hem opniuew omdat er dan nog veel spullen in kunnen zitten van de vorige eigenaar.
-
Ja toen was hij al geinstalleerd maar hoe kan ik hem opnieuw installeren zonder cd?
-
OF je gebruik een USB stick an maakt die bootable
-
Je hebt ook geen cd nodig om een iso te openen. Je kan ook het programma DEAMON Tools gebruiken.
-
En als ik xp opnieuw install blijft google chrome er opstaan dan?
-
Nee alles wordt verwijdert.
maar wat tukkie zegt kan ook maar het beste is om via usb(bootable) of Cd te werken zodat je de partietie helemaal kan verwijderen en opniuew kan aanmaken. -
ok hoe maak je je usb bootable?
-
-
-
Zou mijn pc dat aankunnen opnieuw installeren?
Want mijn andere had nog meer ram en 18 gb hardeschijf toen herinstalleerde ik xp maar toen boem kapot -
Je moet ram erin gooien...niet reinstallen...
jou keus, maar als je illigaal bent geef ik je aan -
Dude ik ga ram kopen
-
Lancer hoeft niet persee.
Omdat er ook nog veel ouwe gegevens in register staan enz van oude eigenaar zit het register erg vol
door het opniuew instaleren ben je daar meteen vanaf en hoef je niet in register te kloten enz -
Maar kan ik mijn usb gebruiken als ram?
Want gisteren deed ik het zoals op youtube maar toen ik pc optstartte kreeg ik zwart scherm waar opstond dat er een fout was met hardware? maar wie weet hoe ik usb naar ram verander? -
dan heb je een usb nodig die USB booster ondersteunt.
als je usb er in doet ken je die optie (als die het ondersteunt) Selecteren -
Hoe kan ik zien ofdat ie usb booster ondersteund?
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!