mafiaway coding

  • Dit is serieus nog kanslozer dan krimeclub.nl en crimeclub.eu


    Heb me ooit even aangemeld op krimeclub.nl, en kreeg van de week 10 mailtjes dat ik nu crimepaleis moest komen spelen. In totaal sinds ik aangemeld ben op krimeclub.nl, heb ik ongeveer 50 mails gehad..wanneer stop je met die spam?


    En het lijkt erop dat de "online leden" nooit klopt op elke spel die je bezit. Normaal 5 mensen online, maar er staat dat er 300 online zijn...uhu


    En ja, er zitten veel namaak script bij, voornamelijk uit crimeclub.nl, en ook al heeft ricky pieters dit zelf gescript, het is wel een kloon van crimeclub.nl. Nu probeer je je enigszins te onderscheiden van maffiaway, maar blijkt weer een grote faal.


    Misschien moet je deze scripts van ricky loslaten, en zelf bugvrije scripts gaan maken. Maffiaway heeft in de afgelopen 2 jaar honderden bugfixes gehad, en jouw script heeft er alleen bugs bijgekregen door jouw "kleine aanpassingen" in het script.


    Oh, en voor de gene die het niet weten: Maffiaway en krimeclub.nl/crimepaleis.nl waren ooit 1 game, nja eigenlijk was het toen alleen maffiaway.nl. Toen ricky doorhad dat "Farhan" eigenlijk niks kon, is hij uit het team gekicked, en is deze Farhan zijn eigen game begonnen op krimeclub.nl. Op 1 moment hadden deze 2 games dus exact dezelfde scripting. Maffiaway ging door met het verbeteren van de script, terwijl krimeclub...het script wel een beetje heeft verneukt.

  • Ben blij dat iemand nog herinnerd dat spellen van farhan tot de top behorden en hier zal snel weer verandering in komen zodra de beta versie voorbij is en life gaat merk je de rest wel. Respect voor MF zij hebben gewerkt maar ik heb het er niet voor over daarom een nieuwe coding!


    En "Criminals Scripting" is ongelooflijk slecht gemaakt en de database structuur slaat al totaal nergens op terwel dit ook erg belangerijke is. En iedreen wilt zo snel mogelijke bugs oplossen en niet uren gaan zoeken wat normaal 10 minuten werk is omdat je gaare code voor je neus hebt.


    En goede scripting is niet alles je hebt ook een goede database structuur nodig anders blijft je load houden je kan script wel optimaliseren en wordt het maar 10 tot 20% better in performance.


    Daarom is alles volledig vanaf 0 in OOP/TPL/CLASS gemaakt zodat in toekomst wel dingen geupdate kunnen worden en dit code bezit ook "Ricky Pieters" niet dus is volledig uniek.



  • En daarom ben je ook enorm cool he ^o)


    Hij is uniek in coding, het spel zelf vind ik zuigen aan alle kanten.



    - Statistieken nep.
    - Pagina's lijken op andere spellen. (onder andere crimeclub)
    - Ingame is het ook een onduidelijk rotzooitje.
    - Layout die andere namen heeft dan je eigen spel naam.
    - W3C markup validation fouten



    Dus wat is hier nou uniek aan, ja je coding die niemand kan zien.


    Cool man ga zo door zou ik zeggen |-)

  • Super mooie website! Opties vind ik top,zelf was ik vroeger verslaafd aan Mafiaway xD


    Ik mis wel een beetje graphics...


    Ik zou graag willen meehelpen aan dit project :)


    Stuur gerust PB!:cheer:

  • En nu graag allemaal ontopic. Snap niet helemaal waarom jullie altijd moeten roepen het is die en die source, kijk gewoon eens naar de website, en zit niet oneindig te zoeken naar wat voor een source het zou kunnen zijn.


    ----------------------------------------


    Ik vind de website er redelijk netjes uitzien. Misschien is het wel een goed idee om het allemaal iets kleurrijker te maken en iets gebruikersvriendelijker.


    Misschien is het een goed idee om ons een klein stukje van je scripting te laten zien? Zodat we dat ook kunnen beoordelen?


    [offtopic]Ik herken wel wat namaak opties van mijn oude spel, maar dat had maffiaway ook al. ;)[/offtopic]

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!