Daar moet je bij mij niet zijn maar volgens mij niet nee.
Open source?
- FrankY
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
-
Geen dank ik ben eerlijk ik trek jou niet voor ook.
-
Hij geeft toch al in dit topic aan dat die mijn lay-outs gaat gebruiken? Ga niet groot doen en hier blijven zeggen dat het jou lay is. Woehoe wees trots! HIJ ZIET ER NIET UIT.
Daarnaast lekker slim om de psd hier te download zetten;)
Groetjes
-
ricky jij weet helemaal niks van deze situatie af dat hij mijn layout gestolen heeft dus ga dan ook niet praten van ik weet er veel van af enzo want dat doe je niet ik had deze layout een keer laten checken ergens ik weet niet meer waar maar ik had de .psd er bij gedaan en dat hij jou layout gaat gebruiken betekent niet dat mijne er niet nog steeds op staat dus mensen kunnen hem gewoon kopieren van die website als ze dat willen
en een beetje respect tonen mag ook wel ik weet wel dat ik nog maar een beginer ben maar daarom hoef je niet zulke grof taal gebruik te doen enzo dat hij er niet uit ziet want misschien is dat wel zo dat weet ik nite maar ik ben er wel trots op als beginner dus
-
Shaggie, wil niet negatief doen ofzo, maar je heb zojuist je .psd gerealesed. en als je niet wilt dat andere je werk gaan gebruiken...moet je vooral niet je .psd vrijgeven... je gooit je eigen glazen in :$
-
-
Frank woont dicht bij me gast. Ik weet er genoeg van.
IK zorg dat hij binnenkort andere lay-out heeft;).
-
Verwijder die downloadlink en maak een screen van de .psd zodat niet iedereen moet downloaden en nog meer mensen je lay kunnen misbruiken..
-
@ricky dan kun je ook wel zorgen dat deze layout er af gaat
@ferhatr dat is een goed idee dat ga ik doen straks! -
@shag, dat bedoelde ik dus
(ferhats idee)
-
in tussentijd hebben veel mensen op cp hem waarschein al gedownload en zullen er mensen misbruik van maken.
-
Maar ik maak er geen misbruik van gebruik m toch niet dus.
-
-
Weet je, ik heb layout zelf gemaakt. Maar ja als het zo moet op cp denk ik van dag. Ik heb psd op mijn computer en dan nog iets misschien heb jij hem snel nagemaakt want ik wil wel eens zien wanneer die is gemaakt. Ik weet zeker dat je hem gewoon even snel hebt na gemaakt. En anders hebben we precies zelfde tijd layout gemaakt.
Ps. Ik maak geen open source meer van als het zo moet. Daahaag;)
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!