Ubb codes javascript

• Beste leden,

Vandaag ben ik bezig geweest met de ubb codes techniek in te bouwen in het admin paneel. Zodat de beheerders simpel teksten een bepaalde ompaak kunnen geven. Met succes werkt het allemaal wel maar, betreft het nog een aantal schoonheids foutjes.

1. Als je veel tekst hebt komt de ubb code altijd helemaal onderaan het script te staan. Waar je muis ook staat hij komt onderaan. [offtopic](dit geld natuurlijk ook bij wijnig tekst, is best wel irritant)[/offtopic]

2. Als je een tekst selecteerd zal het mooi zijn dat als je dan op B[offtopic](bold)[/offtopic] knop klikt dat de desbetreffende tekst omringt word met lalala [offtopic](net als bij CP zelf)[/offtopic]

Ik hoop dat iemand van jullie me zou willen helpen aangezien mijn javascript kennen me hier te kort voor zal doen.

Config script waar de betekenis van de ubb word uitgeroepen:

Admin script waar ubb gebruikt word (samengevat):

Alvast heel erg bedankt voor de gene die de oplossing voor me heeft:).

Groetjes,
    Rick

This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

• :slotje:

Heb het al opgelost. Het probleem zat hem in mijn javascript. Vond ergens een goeie tutorial waar ik goed uit heb kunnen leren hoe het wel te doen was:)

:slotje:

• Hallo,

Ik weet zo de link niet meer maar, ik heb ook google gewoon gezocht tutorial ubb javascript;)

Suc6:)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!