SSProductions

• Heey cpers,

Eerder had ik laten zien dat ik met een layout bezig was,

Maar momenteel nu hij online staat, vind ik het een rommel worden..

Nu heb ik hem wat nieuwer gemaakt, en zou ik willen vragen wat jullie ervan vinden..

De nieuwe verbeterde layout:[ foto geupdate ]

Ik heb hier schaduwen bij gevoegt, zodat het niet echt 2d lijkt,
    En heb er een soort glasslook aan gegeven

Dit is de layout die ik eerder gemaakt had:

Ben benieuwd wat jullie van de vernieuwde layout vinden, of hij beter is dan de andere oude layout..

Graag een opmerking erover en een cijfer;)

MVG Georgo

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ja, klopt, hier komt het inlog menu in te staan met zoals je ziet bij de andere layout,

Het blijft de zelfde indeling, alleen wat vernieuwing erin.

Ik zal dat even maken, om het duidelijker te maken;)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 20.02.10 14:03:21:
    afbeelding geupdate, met login menu;)

• De eerste vond ik al ontzettend geslaagd, maar die 2de overtreft hem wel ;)

Ik vond ze beiden al ontzettend geslaagd van de eerste keer dat ik ze zag.
    De layout die je eerst had is wat soberder en minder modern, maar zoals je zelf zegt is het nogal rommelig en alles bij elkaar gedrukt om het zo te zeggen.
    De verbeterde layout daarentegen straalt veel meer strakheid uit lijkt al veel minder alles bij elkaar gedrukt. Dat lijkt nu nog misschien zo omdat de menu's nog leegstaan maar eens die worden opgevuld is hij perfect ;)

Tips:
    - minder spaties gebruiken (zoals bij je profielgegevens en bij de datum van de nieuwstitel en reactietitel en die datum zou ik ook in een vetgedrukt lettertype zetten)
    - bij de bovenste menubalk die strakke witte lijn iets meer doorzichtig maken, hij is momenteel nog te wit
    - bij de bovenste menubalk de opties een vetgedrukt lettertype geven
    - bij die nieuwstitel zou ik die "UPDATE" een even groot lettertype geven als de rest van die nieuwstitel
    (- bij de shoutbox een kleinere button voor die "Post bericht" en daarnaast een button maken van "BBC codes" - maar dit wordt waarschijnlijk nog wel verwerkt in de scriping)

Voor de rest ziet het er piekfijn uit, ga zo door ;) !

• Daar ben ik het inderdaad mee eens met de lettergrote van die "update" heb hier ook al aangewerkt.

Die spaties gaan er zo wie zo uit omdat het nu nog niet gescript is en alleen een design is;)

Ik moet de layout dus nog slicen, en dan ga ik doen, als ik al me ideeen heb uitgewerkt, om het zo overzichtelijk mogelijk te maken,

Ik zal die witte (glasslook)balk wat meer doorzichtiger maken,
    Ik zat zelf ook nog te twijfelen of hij iets te licht was.

Verder als inderdaad alles opgevult is met text, dan zou het mooi één geheel worden.

De shoutbox zelf is nu alleen voor een check, heb zelf al de shoutbox klaar en is al op:
    http://tlab1.shocksounds.nl te zien.

Dan zie je meteen hoe puinhoop het eigelijk is geworden door meerdere dingen toe tevoegen.

BEdankt voor je reactie tree.

MVG Georgo

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 20.02.10 16:56:05:
    Zijn er eventueel nog ideeen wat ik zou kunnen uitwerken voor me layout?

Ik heb het nu aangenomen van een paar mensen om me groene balken wat donkerder te maken.

MVG Georgo

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!