auto toevoegen

• hej ik ben al tijdje bezig met men eigen vendetta source compleet omtebouwen maar nu wil ik een auto toevoegen.
    nu weet ik wel hoe dit moet maar wil er graag 1 die veel minder te stelen is een heel zeldzame dus

hoe kan ik dit het beste doen

mvg booner

• Dit zit waarschijnlijk in je auto-stelen script.
    hierin worden alle auto's weergeven en ook aangegeven hoeveel % kans je op een gegeven moment hebt.
    Ook kan dit in je include_config/config staan.

En als laatste kan dit in je Database ook nog een staan. Ik weet niet precies hoe de vendetta source is opgebouwd, heb hem nog nooit gebruikt.

Edit R.Mijnten
    In de vendetta source staan de auto's in de database opgeslagen.
    Je zou dus in je script moeten maken dat bijvoorbeeld de ferrari maar 5% kans heeft om te stelen;)

• Je hoeft de auto niet toe te voegen aan je nickacar.php aangezien deze er gelijk inzit zodra die in de database is toegevoegd.

Zie:

PHP
    $car = mysql_query("SELECT * FROM `cars` ORDER BY rand() LIMIT 0,1");
    $garage = mysql_fetch_object($car);

Toevoegen aan de database doe je als volgt.

PHP
    INSERT INTO `cars` VALUES ('400000', 'images/streamliner.jpg', '400000', 'Mercedes W124 Avus Streamling');

Gehaald uit het database bestand waarin de auto`s worden toegevoegd aan je database.

Pekeltje

• ja dit weet ik maar wil een auto toevoegen die moeilijk te stelen is nu zijn alle autos gelijk geloof ik dus wil er bv die 1op100 te stele is

mvg booner

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!