Beste,
Ik ken dit script maar al te goed, en let me guess...
1)Je hebt het waarschijnlijk gedownload van een site waar ze allemaal clone scripts te downloaden zetten.
2)Je hebt het script gekocht aan iemand die geld wou verdienen aan iets dat niet van hem is.
Mijn ervaring:
Ik heb het script 3 a 4 maand op men server gedraaid... ik heb eerst weken erover gedaan om de tijd te laten werken (het aftellen) als dit geregeld was begon ik aan de registratiepagina.
Deze uiteindelijk helemaal in orde gebracht kwam de grootste bug van dit script naar boven.
Als je namelijk boden wilt kopen gaat dit via paypal maar hier ontbreken enkele bestanden en ik ken niemand (zelfs professionals) die dit kon maken en als ze het dachten te kunnen vroegen ze er een groot bedrag voor.
Uiteindelijk heb ik het opgegeven met dit script, en vorige week heb ik dan een ander aangekocht voor een tiental euros en zelfs deze werkt niet direct.
Tip!
Als ik jou was zou ik gewoon stoppen met dit script
Ik gun het je volledig hoor maar het is echt bijna onmogelijk om dit werkend te krijgen.
Wat raad je me aan?
Ik raad je dus aan om:
1) Te stoppen met dit script en het gewoon opgeven.
2) Binnenkort meewerken aan mijn script en mede-eigenaar worden.
3) Een ander soort site proberen te starten.
Is het legaal?
Eerlijk gezegd denk ik het niet.
Goudkoortsveiling is ook een gelijkaardige site in Nederland en deze moest ook eigenlijk offline gaan.
Maar ondanks enkele punten die in hun voordeel speelden hebben ze de rechtzaak gewonnen.
Maarin princiepe worden deze soort sites gezien als belspelletjes.
Met vriendelijke groeten,
Pg