Citaat van FriedChickenToon Meer
Persoonlijk zou ik dat niet doen.
Een boek lezen is allemaal goed, maar je gaat het nooit zo goed leren als van een ervaren programmeur.
Want wat jij wss gaat doen is dat boek lezen, en een paar simpele oefeningen maken.
Op school krijg je oefeningen die passen bij je niveau, dat wilt zeggen dat je soms ook moeilijke oefeningen krijgt om je eens over na te denken.
Bij een boek gaat dat wss niet zo zijn, en dan kan je wel heel dat boek lezen en elke oefening perfect maken.
Maar wat ben je daar dan mee? In de echte wereld ga je geen oefeningen krijgen uit een boek.
Had je nu nog gezegd dat je voor design niet naar school moet gaan kan ik het begrijpen.
Iedereen denkt anders over design, en op school gaan je leerkrachten je wss vaak een onvoldoende geven omdat in hun ogen je design niet goed was
Om terug te komen op dat laatste. Een vormgever doet ook ervaringen op. Vrienden van mij zitten daar en je leert dingen waar je echt wat aan hebt. Je leraar gaat je nooit onvoldoende geven omdat hij het niet mooi vind. Het gaat om de creativiteit, en niet om of je wel hebt gemaakt wat zij willen.
Zo denk ik er nou net weer over.