Mijn portfolio is online!

• Danny,

dit moet dus wel...
    dit moet namelijk omdat de zin nog niet is afgelopen. het is een gehele zin die je ook op deze manier kunt schrijven:

PHP
    Met vriendelijke groet, Cas van Dongen

Dit is dus in Nederlandse taal gewoon toegestaan.

@Stijn

zou het volgende:

PHP
    Sinds vandaag is het portfolio geupdatet en zijn de voorbeeldpagina's van de ontwerpen klaar (zie URL). Dit was tevens ook het laatste dat nog moest gedaan worden aan de website en deze zal dus binnenkort online kunnen verschijnen.

zo doen:

PHP
    Sinds vandaag is het portfolio geupdate, en zijn de voorbeeldpagina's van de ontwerpen klaar (zie URL). Dit was tevens ook het laatste dat nog gedaan moest worden aan mijn/onze website, en zal deze binnenkort online verschijnen.
  • W0utR

Naar mijn weten is mijn portfolio best uniek, en niet zoals elke andere :p
    Tevens vind ik de blauwe kleur persoonlijk wel aangenaam en niet te hard om naar te kijken. Ik zal misschien nog wel eens kijken naar een andere kleur maar ik vrees dat die de blauw niet zal kunnen vervangen.

Je opmerking over het snel zien van de werken klopt inderdaad, maar ik heb zo ook al veel portfolio's gezien maar ik erger me er aan dat dat ook het enigste is waar hun website meestal uit bestaat. Dus enkel hun werken en voor de rest niets, hoe moet je dan weten met wie je te maken hebt en wat hij doet en dergelijken?
    Daarom heb ik gekozen voor een uitgebreide portfolio waar ook uitleg staat over wat ik aanbied en wat ik doe enzo.

Bedankt voor je mening ;)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!