Ideeën lijstje

• Citaat van Cas

Misschien een heel mooi check systeem? zodat je punten kan geven ipv een hele reactie.

+ standaard opmaak automatisch als je een topic wilt starten voor bijvoorbeeld verkoop topics, of checks.

Dit vind ik zelf ook een top idee!

Mijn idee 1:
    Misschien is het ook nog een idee om met enkele personen 1 topic samen te kunnen beheren, bijvoorbeeld bij een battle dat je met enkele personen samen de topic kan wijzigen (bijvoorbeeld bij nieuwe deelnemers, nieuwe toevoegingen, ...) zonder dat je altijd elkaar moet contacteren om de topic te moeten wijzigen.

Mijn idee 2:
    Een pagina (Op zoek naar?) maken met 2 lijsten: aan de linkerkant een opsomming van designers met een vermelding naar hun portfolio, en aan de rechterkant een opsomming van scripters (die hun diensten aanbieden) met een vermelding naar hun portfolio/website.

Dit lijkt in mijn eigen een extra troef van Criminalspoint, namelijk als mensen op zoek zijn naar een bepaald iemand (designer of scripter) dan kunnen ze simpelweg naar Criminalspoint surfen (dit zijn extra bezoekers) om die lijst te kunnen raadplegen op zoek naar die welbepaalde persoon. [offtopic](Dit zou ook een grote vermindering van topics van mensen die op zoek zijn naar een designer/scripter kunnen betekenen!)[/offtopic]

• Van mij mag je deze schrappen: Jarige vandaag pagina maken!

School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.

Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML

Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

• Dein, even een vraagje.

Misschien ben ik scheel, maar ik zie nergens bij berichten een datum staan,

Alleen als je nog een bericht toevoegt bij een bericht.

Is dit dan niet meteen een idee om uit te werken?

MVG Georgo

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!